Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækker ide! MANGLENDE hænder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej derude, 

Vi er to unge studerende, som har fået en god ide. Vi skal være mellemleddet mellem restauranter og kunder i forhold til nogle konkrete ydelser (uddybes ikke yderligere). 

Vi er begge hardcore kandidatstuderende på KU og CBS, hvorfor vi ikke har tiden til at komme ud med vores ydelse. Vi har ideen og skal nok stå for alt administrativt og hvad der ellers høre til hvad angår en nyopstået virksomhed

Vi tænker, at ansætte to frivillige unge, som lige er blevet færdig med Gym og som har modet på at forklare og indgå aftaler med udvalgte restaurantører. Helt konkret, skal de indgå aftaler og forklare vores ydelser (pr. møde)  til de her restaurantører. Vi udfører selvfølgelig ruteplaner osv. Da det er frivilligt arbejde står vi udelukkende for transportomkostningerne og udvælgelsen af restaurantører. De to frivillige bliver selvfølgelig, af os, lært op omkring ydelsen - de bliver godt klædt på. 

Det er blot 2-3 timer ugeligt i en tidsbegrænset periode.

Med på CV'et får de en relevant udtalelse/anbefaling.

Er der noget vi skal være særligt opmærksom på i forhold til ovenstående?

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Amtttaf:

Hej derude, 

Vi er to unge studerende, som har fået en god ide. Vi skal være mellemleddet mellem restauranter og kunder i forhold til nogle konkrete ydelser (uddybes ikke yderligere). 

Vi er begge hardcore kandidatstuderende på KU og CBS, hvorfor vi ikke har tiden til at komme ud med vores ydelse. Vi har ideen og skal nok stå for alt administrativt og hvad der ellers høre til hvad angår en nyopstået virksomhed. 

Vi tænker, at ansætte to frivillige unge, som lige er blevet færdig med Gym og som har modet på at forklare og indgå aftaler med udvalgte restaurantører. Helt konkret, skal de indgå aftaler og forklare vores ydelser (pr. møde)  til de her restaurantører. Vi udfører selvfølgelig ruteplaner osv. Da det er frivilligt arbejde står vi udelukkende for transportomkostningerne og udvælgelsen af restaurantører. De to frivillige bliver selvfølgelig, af os, lært op omkring ydelsen - de bliver godt klædt på. 

Det er blot 2-3 timer ugeligt i en tidsbegrænset periode.

Med på CV'et får de en relevant udtalelse/anbefaling.

Er der noget vi skal være særligt opmærksom på i forhold til ovenstående?

Hånden på hjertet, hvorfor skulle nogen dog gide lave frivilligt arbejde, for to random ukendt fyrer som ser sig for fine til selv at lave deres fodarbejde, eller betale nogen for at gøre det ?.

Gratis arbejde for ukendt firma pynter nada på cv'et.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:11

Det desværre er en af forudsætningerne for, at få et firma op at stå, at man investere enten penge eller tid, det lyder ikke til, at I er villige til nogle af delene. Så er der ikke nogen grund til, at gå i gang.

Hvis ideen er alligevel er så god, at I ikke kan slippe den, så ville bliver I nok nødt til at knokle for det, men søg evt. efter lidt info på Washa gutterne, de er vist studerende og ved at bygge hvad der kunne blive til en rigtigt stor forretning. Jeg bruger selv deres tjeneste, og det er simpelthen genialt.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:26

Lundsby:

Det desværre er en af forudsætningerne for, at få et firma op at stå, at man investere enten penge eller tid, det lyder ikke til, at I er villige til nogle af delene. Så er der ikke nogen grund til, at gå i gang. (altså Washa)

Hvis ideen er alligevel er så god, at I ikke kan slippe den, så ville bliver I nok nødt til at knokle for det, men søg evt. efter lidt info på Washa gutterne, de er vist studerende og ved at bygge hvad der kunne blive til en rigtigt stor forretning. Jeg bruger selv deres tjeneste, og det er simpelthen genialt.

Er nu ret sikker på de arbejder røven ud af bukserne for at få det til at virke.

Men ganske rigtig så kommer der ingen ting ud af ingenting, undtagen nuller i navle.
Kan også se på jeres profil at i før har sendt prøveballoner op med ideer, som nok ikke er blevet til noget.

Men skulle i nu blive væltet med ansøgninger fra unge, som bare VIL arbejde gratis for en udtalelse, og i får nogen i overskud, så giv lige besked, for jeg kan da altid bruge gratis arbejdskraft for lidt bogstaver på et stykke A4 papir.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:01

hmm - jeg tror også det bliver ualmindeligt svært at finde nogen der vil arbejde gratis for en virksomhed uden af få noget ud af det,

Man kan godt bruge frivillige, men mest kendt er det jo at det er i den gode sags tjeneste og ikke i "det gode salgs tjeneste. Man arbejder frivilligt for at støtte en god sag - hvis jeres virksomhed mangler frivillige i forbindelse med at støtte røde kors eller andre, jo så tror jeg sikker I kan finde et par frivillige.

Som iværksætter må man selv bide i støvet  og finde kunderne ellers kommer man sgu ingen steder...

Beklager . men tror det bliver svært for jer at finde frivillige til at sælge jeres ydelser.

Når det er sagt - så held og lykke, vi kan jo tage fejl... 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fresno Bob:

Er nu ret sikker på de arbejder røven ud af bukserne for at få det til at virke.

Hvis du kender dem, så tog jeg naturligvis fejl.

Jeg antog at hvis de søgt gratis arbejdere til ugentligt 2-3 timer pr. founder, så var det fordi at de ikke selv kunne finde tiden.
Jeg har mødt mange iværksættere, men jeg har aldrig mødt nogle der arbejdede røven ud af bukserne, som ikke kunne finde 2-3 timer ugenligt, til at få afsæt deres varer.

Men det er ren spekulation fra min side, som sagtens kan være forkert.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:33

Lundsby:

Fresno Bob:

Hvis du kender dem, så tog jeg naturligvis fejl.

Jeg antog at hvis de søgt gratis arbejdere til ugentligt 2-3 timer pr. founder, så var det fordi at de ikke selv kunne finde tiden.
Jeg har mødt mange iværksættere, men jeg har aldrig mødt nogle der arbejdede røven ud af bukserne, som ikke kunne finde 2-3 timer ugenligt, til at få afsæt deres varer.

Men det er ren spekulation fra min side, som sagtens kan være forkert.

Kan se min rettelse ikke er kommet med...
Mente naturligvis Washa drengene når talen kommer på at arbejde som ny...My bad...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)