Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer Amino med rabataftaler som de ikke kan tilbyde?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser sagen som værende lukket her.

Det er en amino plus rabat som du prøver at få uden at være amino plus medlem :)

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Samuel Blander Glaes:

Og du har også lavet en kontoraftale på min. 12 måneder?

Jeg vil lave en aftale på 12 måneder, men rabatten skal skrive ind i aftalen. 

Men da Regus ikke kender til Amino aftale bliver det svært at få rabatten.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en rabat vi kørte i 2014 - så det er klart at de ikke har den i deres system nu.

Det er dog tankevækkende du vil køre den så langt ud, når vi siger at rabatten ikke er aktiv. Så det hjælper dig heller ikke at oprette amino plus og kræve rabatten når det nu ER slået fast at det er en FEJL den kører. At handle i ond tro er ikke for nogens bedste.

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Zouheir Chreih:

Ser sagen som værende lukket her.

Det er en amino plus rabat som du prøver at få uden at være amino plus medlem :)

Nej. Det har du ikke ret i.

Jeg vil gerne betale for at blive Amino Plus.

Men selvom jeg er Amino Plus kan jeg ikke få rabatten.

Du reklamer derfor med et produkt som du ikke kan levere. 

Min eneste grund til at blive Amino plus for mig, er for at få de 3 måneder rabat. 

Du sælger Amino plus profiler som en samlet pakke.

En af disse ting man får som Amino plus profil, er rabatter en lang række stedder. fx Ragus.

Det står flere stedder på Amino.

Men den rabat kan i ikke levere. 

Det er da helt klart for dårligt. :-(

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok at i har lavet en fejl.

Så ville det være en god ide at svare dette tilbage på den support mail jeg har skrevet til jeg.

En fejl fra 2014 og idag har vi den 15-08-2015. Hmm det er en fejl der vil noget.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores support er tilbage på pinden på mandag. Og jeg har ikke adgang til supportmaile . Jeg sidder som salgschef på amino, og det var oprindeligt mig som lavede aftalen med regus sidste år.

Og ja det er en stor og ærgerlig fejl, de sker desværre engang imellem.

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok. Tak for svaret. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Andersen:

Fashion-Seller:

Du er ikke Amino+, hvordan kan du så påråbe dig retten til de rabatter, som er forbeholdt de medlemmer, som betaler?

Det tager 2 sek at købe en Amino plus profil. Men den eneste grund til jeg vil købe en profil, er på grund af denne Ragus rabat som Amino reklamere med.

Hvordan kan det være min fejl at Amino reklamere med produkter som de ikke kan tilbyde?

Hvis du er Amino+ kan du også se, hvordan du i kontaktformularen kan udnytte tilbuddet. Regus har sikkert afvist det, da det ikke er kommet via den formular, som skal udfyldes? 

Men nu er det et kontorhotel, og de har vel et begrænset antal pladser formoder jeg, derfor står der også en masse med småt, som sikkert inkluderer denne problemstilling, er mit gæt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Rasmus Andersen:

Fashion-Seller:

Du er ikke Amino+, hvordan kan du så påråbe dig retten til de rabatter, som er forbeholdt de medlemmer, som betaler?

Det tager 2 sek at købe en Amino plus profil. Men den eneste grund til jeg vil købe en profil, er på grund af denne Ragus rabat som Amino reklamere med.

Hvordan kan det være min fejl at Amino reklamere med produkter som de ikke kan tilbyde?

Hvis du er Amino+ kan du også se, hvordan du i kontaktformularen kan udnytte tilbuddet. Regus har sikkert afvist det, da det ikke er kommet via den formular, som skal udfyldes? 

Men nu er det et kontorhotel, og de har vel et begrænset antal pladser formoder jeg, derfor står der også en masse med småt, som sikkert inkluderer denne problemstilling, er mit gæt...

Du udtaler dig tydeligvis omkring noget du ikke ved noget om.

Du skriver:

Hvis du er Amino+ kan du også se, hvordan du i kontaktformularen kan udnytte tilbuddet. Regus har sikkert afvist det, da det ikke er kommet via den formular, som skal udfyldes? 

Nej det er ikke derfor Regus afviser at give rabatten. Det er fordi de igen aftale har med Amino +.

Du skriver:

Men nu er det et kontorhotel, og de har vel et begrænset antal pladser formoder jeg, derfor står der også en masse med småt, som sikkert inkluderer denne problemstilling, er mit gæt...

Nu gætter du igen. Det ved du intet om. Regus har masser af kontorer man kan leje. Man kan bare ikke få den rabat som Amino Plus over, fordi Ragus ikke tilbyder den. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er, som Amino Crew fortæller, sket en fejl. Det erkender de. Du fortsætter med at skælde ud over en rabat, som du i første omgang slet ikke var berettiget til.

En mulig årsag til, at fejlen ikke er opdaget, siden rabataftalen udløb, kan være at ingen i perioden efter udløbet (bortset fra dig) har ønsket at benytte sig af den nu udløbne rabataftale.

Der er ikke længere nogen rabataftale med den pågældende virksomhed. Kan vi så lukke den her? :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)