Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆLP TIL FIRMANAVN

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle hardcore aminoer Cool

Nu skal det være. Jeg tager skridtet og springer ud som selvstændig.Jeg er dog løbet ind i et meget banalt problem, hvad skal mit firma hedde ? KOM MED DIT FORSLAGJeg er allerede i fuld gang med at skaffe arbejde og forventer en flyvende start i januar., men da jeg skal registreres med cvr nr og et firmanavn har Jeg har kun ét problem som det ser ud lige nu - Jeg mangler det rette firmanavn, hvilket jeg ikke har fokuseret på før nu. Jeg kommer hovedsageligt til at beskæftige mig med konsulentydelser inden for.o    Rekruttering / Headhuntingo    personlig udviklingo    nlp undervisningo    coachingJeg vil ikke ligge mig fast på et bestemt fag da jeg er en driftig mand med mange gode ideér, så det skal være et firmanavn som fænger og gerne kan anvendes internationalt/globalt.Jeg håber der kommer en masse forslag – SKYD FRA HOFTEN MED ALLE JERES FORSLAG da jeg ikke selv er  kreativ.  Jeg har selv gået med tankerne om eks.: extended ressource forkortet exres eller samme med global foran.Da jeg skal til at lave min registrering hos told og skat håber  at høre fra dig allerede i dag. Venlig Hilsen Jesper Rungsted Rodriguez Wink 

Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 06:48

Modsatte problem her...;)

M.I.A. er jo næsten for oplagt så fyre lige et par lidt mere kreative med:

ZULU  (allerede godt på vej)

JIVARO lyder bestemt ik dårligt...(De ægte headhunters..;) Genial hvor der snakkes spansk...he he

2min brainstorm, smider måske en xtra senere...personlig udvikling osv. blev sløjfet...;)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 08:03

"Prospar" : proffessional sparring/professionel sparring. Virker på dansk og engelsk og ligger godt i munden og tastaturet, og domænet er ledigt. Samtidig ligger der en konnotation til "prosper" = "at trives" eller "at have fremgang".

Right off the top of my head :)

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København V
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:38

Alioth

En af de klareste stjerner i Karlsvognen. Kan ses fra stort set alle steder på kloden.

Symbolværdien kan du næsten selv bestemme - og navnet kan dække alle former for virksomhed.

Fungerer også internationalt.

/Christopher

www.coboro.dk

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 02:24

Personlig, mener jeg faktisk at Alioth ikke er noget dårligt bud. Det vil typisk også blive listet blandt de øverste når man sortere en række firmanavne alfabetisk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:14

Hvad blev barnets navn?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)