Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig IP-telefoni

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor du har brug for IP-Telefoni?

Du kan jo købe et mobil abonnent med Fri tale i hele europa til 160kr + moms...?

Min erfaring er at IP-Telefoni koster per minut eller en fast pakke med X antal timer. Har stadig ikke fundet Fri Tale til erhvervs brug. Fandt du Telia's løsning til private med Fri Tale.

Men igen, hvorfor IP-Telefoni? :)

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:50

Jeg synes at IP-telefoni er en god idé. Du har en masse funktionalitet, og en god lydkvalitet. Så det ville jeg da klart anbefale! Ved at Flexfone har lavet et smart system, og har vist også en App som fungerer smooth. 

Men det er altid en god idé at kontakte flere udbydere, for pris/funktionalitet/brugervenlighed!

Fra Skive
Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Sky High Group. CO., LTD. Skrevet kl. 16:35

Jeg har brug for en løsning, hvor man fx kan sidde i Filippinerne og ringe til Danmark, da jeg arbejder med Telemarketing.

Jeg har snakket med Skype support igen.
80 kr inkl. moms for 400 min - I følge Skype, så må man efter deres retningslinjer ikke bruge deres service til Telemarketing. Derfor har de lavet en grænse på omkring 30 opkald i timen. Hvor kontoen efter bliver lukket.

Jeg skal bare bruge en løsning billig løsning fuldstændig lige som Skype, hvor man kan Copy Past tlf ind fra et regneark og ringe til Danmark.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)