Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man en mulig medejer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skriver da jeg allerede er selvstændig, men overvejer at finde en mulig medejer?

Dog er jeg selvfølgelig ikke interesseret i hvem som helst og vil gerne finde en der både er motiveret for at være selvstændig, er engageret, har gå på mod og drive.  Er organiseret og vil kunne styre virksomheden på egen hånd i perioder, men samtidig er en dygtig sælger, der kan bidrage til en postiv udvikling af virksomheden. Ved dog derfor ikke om jeg skal søge efter en sælger eller en selvstændig (eller gerne begge dele) og hvor jeg i så fald vil kunne finde en sådan person henne!

Tænker der måske er nogle herinde der kan hjælpe mig med, hvor jeg bør lede.

Virksomheden det drejer sig om er et vikarbureau, der udlejer håndværkere i Norge. Grunden til at jeg ønsker en medejer skyldes, at jeg gerne vil have mere fritid og derfor gerne vil have en højre hånd, der kan aflaste mig i perioder, men samtidig er engageret til at tage styringen på egen hånd og bidrage med noget positivt til virksomheden.

Mvh

S

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil meget gerne vide mere om dine tanker omkring ovenstående, da det lyder meget spændende. 
Kontakt mig på MathiasBloch@hotmail.dk - gerne hurtigst muligt. 
Kan du evt. udspecificere hvad du søger? Har du gjort dig tanker om alder og erfaring m.m. 

Vh. Mathias Bloch

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er interesseret i, at høre mere om hvad det er du søger.

Du må meget gerne sende mig en mail på dittemulvad3@gmail.com

Mvh. Ditte M. Christensen.

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Her på Amino er en mulighed - der sidder mange iværksættere herinde. Men det er en proces, så forvent ikke at finde den du skal bruge på en dag.

Lav et godt indlæg her på Amino, og skriv hvad du forventer af en partner og hvad han/hun skal kunne. Vær så specifik som muligt, så du får så seriøse henvendelser som muligt. Husk også at skrive noget om dig selv, hvem du er, hvad du kan og bidrager med i firmaet, din erfaring, osv.

Regn med at du får en del henvendelser og begynd så at sortere fra. Dem som du synes har interesse, kan du så holde møder med (evt. skype - dog foretrækker jeg selv face to face). Så kan du hurtigt mærke om der er potentiale for et partnerskab. Det er vigtigt at finde en du føler der er kemi med og som har drive, ellers bliver det aldrig godt.

Håber du kan bruge det til noget, og held og lykke med at finde en :)

Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig gerne information om virksomheden på

Jbh@events.dk

Venlig hilsen
Johan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)