Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har forstand på privatleasing af bil?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, er 18 år og har fået mit kørekort for et par uger siden. Jeg har ikke rigtig lyst til at gå ud og bruge 80.000 på en bil, som jeg ikke kan lide alligevel, den bil jeg vil ha' koster noget mere.. Så jeg tænkte på om det kunne svare sig at privatlease en bil i måske 4-5 måneder, og så hvis min indkomst stiger som jeg forventer, så måske købe den?

Det jeg gerne vil spørge om, er om der er et bestemt antal måneder at man skal lease bilen, de fleste steder står der 12 mdr. men kan det være 4-5 mdr.?

Og er der andre skjulte omkostninger end depositum, ydelse pr. md. og så selvfølgelig benzin.. Jeg tænker på forsikring osv..

Får man depositum tilbage efter man har leaset bilen?

.. Eller ville det være bedre bare at vente et års tid, og så købe bilen, jeg vil bare gerne ud og køre nu så jeg ikke glemmer alt det jeg har lært. Selvom jeg nogle gange får lov til at låne min mors bil haha, men vil gerne have min egen. Håber I kan hjælpe mig med mine spørgsmål, og fortsat god dag! Cool

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 14:40

Mit råd er og Lån bil f.eks car2go eller nye tiltag fra Arriva med BMWi . 3-6 mdr leasing er god når det er dyrt bil - leasing er jo til firmas fordel og ikke brugers. Fransk trio har go aftale på deres mini biler helt ned fra 900 om mdr. Med forsikring osv.

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:04

Som skrevet, skal du til et udlejningsfirma, da der stort set ikke er nogle der leaser til personer under 21 og nogle steder 25.. Måske VW Up! eller lign. kan lade sig gøre, men ellers tror jeg det er svært.
Og ja, korttidsleasing er en ganske dyr løsning. Måske der er en billig løsning på GoMore?

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 16:07

Okay, tak for svarene gutter! Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)