Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år - og har fået en idé der kunne være skæg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er 16 år og jeg synes jeg har fået en interessant idé - ikke noget voldsomt nyt, men noget som jeg kan have ved siden af mit gymnasie og mit fritidsjob. Jeg har nemlig tænkt mig at tilbyde nyopstartede virksomheder, som ikke har det allerstørste budget en billig præsentationsvideo. Jeg har tænkt mig at tilbyde virksomhederne en video på maks 2 minutter, hvor de dyreste nok skal koste 200 kroner. De billigste bliver nok omkring 100 kr. Desuden er der tilfredshedsgaranti med.

Jeg har tænkt mig at lave animerede præsentationsvideoer, men jeg ved dog ikke helt hvilket program jeg kunne benytte. Pt. kigger jeg på Powtoon. Evt. hvis du kender et andet godt program/hjemmeside, så skriv det. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg vil tilbyde voiceover på videoerne, eller om virksomheden selv må klare det. Jeg har ikke nogen mikrofon som jeg kan indtale det i, og det kan godt være at virksomhederne måske ikke gad at have en 16-årig til at speake over deres videoer (kan for kunderne måske virke lidt for uprofessionelt og billigt - bare en tanke jeg kunne forestille mig hos nogen voksne. ;)

Hvordan synes I at det lyder, og burde der være noget som jeg skulle være opmærksom på? Har I nogle gode idéer angående mine videoer? 

Tak.

Mathias DN

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)