Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket H1 tag har i andre på forsiden.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Lige et spørgsmål her en lørdag morgen. 

Hvad har i givet H1 taget på jeres forsider? Har læst spalte op og ned omkring dette.

Flere siger logoet, mens andre fraråder dette. Virker som om der er flere der ikke rigtig ved hvad der er smartest.

Jeg bruger Prestashop 1.6.x.x

Rigtig god lørdag.

/ Lasse

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,
din titel / overskrift

God weekend.

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Fra  M. Multimedia Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler logo, dog husk en alt="(Firma navn)" attribute i billed tagget :)

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit main keyword, hvis det er SEO du er igang med..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super... vi allerede 3 forskellige muligheder ;-)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, det kommer jo an på hvad du vil opnå med forsiden.

Ofte er det jo sådan, at man SEO optimerer sin forside til ens vigtigste søgeord, derfor bruger man så altid søgeordet i H1.

- Grunden til man SEO optimerer sin forside til det vigtigste søgeord, er fordi det oftest er forsiden som får/har flest backlinks. Hvilket jo også virker ganske naturligt.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu virker det lidt svært kun at bruge 1 søgeord på en forside , der skal definere en helt webshop.

Eller er jeg helt galt på den? :-)

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er jo forskel på om det er en bestemt niche side, eller webshop.. Med en webshop kan der være flere hundrede bestemte niches (dine produkter), på produkt siderne kan du så bruge et keyword til de forskellige produkter som bliver søgt på. Du burde også lave noget i databasen, hvor dine produkter bliver gemt, og så tilføje nogle keywords til produkter, som så bliver indsat på produkt sidernes <head> i meta keywords.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Fra  nilas.me Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

H1 er jo den højest rangerende overskrift på din specifikke side. Så det vil give mening at bruge den til den mest vigtige/beskrivende overskrift.

Hvis hver siden er unik så vil jeg mene at din h1 også bør være det, og ikke noget statisk som din butiks navn.

Edit: ah, det er kun forsiden du spørger til. Noget beskrivende om din webshop som helhed er også mit bedste bud.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Runge:

Nu virker det lidt svært kun at bruge 1 søgeord på en forside , der skal definere en helt webshop.

Eller er jeg helt galt på den? :-)

Du har måske planer om at forsøge at få forsiden til at rangere på utallige søgeord samtidig? Surprise

Hvis ens webshop f.eks. sælger solbriller, så vil forsiden skulle rangere på f.eks. "Designer solbriller",  eller slet og ret "Solbriller". (Det er absolut muligt at rangere på flere søgeord med forsiden, men de skal være tæt relaterede)

Ens kategorisider kunne så rangere på mere specifikke ting, som f.eks. "røde solbriller", "solbriller til mænd", "solbriller til kvinder" osv.

Ovenstående er et tænkt eksempel.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)