Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør - alibaba - mm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet en leverandør af tøj i tyskland, via hjemmesiden alibaba. Som jeg har hørt godt og skidt om. Leverandøren er verifired supplier, og har 1 år son gold supplier.
Der bliver ved de fleste stykker tøj gjort opmærksom på at man kan få eget "brand and handtag" på det.

Er der noget jeg skal være obs på?
Tænker lidt mht designet, og om det er lovligt/godkendt. Samt om det er lovligt/godkendt hvis jeg bruger mit eget logo osv på tøjet?
Tanken var at køre ned til tyskland, se varerne og firmaet og lave div. Aftaler, men vil bare så gerne være sikker på at jeg ikke ender med et hak på tuden, hvis man kan sige det sådan .

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:42

Hej Therese

Uanset om det kommer fra Tyskland eller Kina, så er det DIT ansvar at det IKKE er kopivarer. Og det kan godt være kopivarer selvom der måske står noget andet i nakken....

Umiddelbart lyder det som et kinesisk firma der har åbnet kontor i Tyskland for at kunne servicere markedet bedre. Er det tilfældet, så husk på at kineserne er dygtige til mange ting, men de er ikke kendt for deres design-evner.

Mvh

Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46660
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:15

Som Morten skriver,  så er ansvar for, at det ikke er kopivarer dit og kun dit - uanset eget logo eller ikke. Ikke altid let at se, men sådan er livet

Mig bekendt er gold supplier ikke noget adelsmærke for tro tjeneste mod kunderne, men noget man betaler til alibaba for og så bliver man det

Ham du har øje for - kan sagtens være helt OK - vi kan ikke ane det, men det at han kan besøges i Tyskland, gør da ting mere sandsynlige OK og lettere at besøge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:37

Hvordan kan man undersøge om det er kopivarer?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46660
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:41

ThereseFrandsen:
Hvordan kan man undersøge om det er kopivarer?
ved at kende en masse til de varer man kan frygte kopieres-  det ER vanskeligt men det ændrer ikke ved, at hvis Gucci vil føre sag om kopi, så gør de det, og du kommer ingen vegne ved at sige du da ikke kan kende alle kopivarer

For at være rimeligt sikker på ikke at kunne ryge i kopikassen, så siger man som tommelfingerregel 15% ændret på alle væsentlige punkter = f.eks. farve, facon, mønster o.l - se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/kopivarer.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)