Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastiske iværksætter mulighed!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle Amino-debattører.

Nogle af jer kender måske til Forever Living Products, og for andre, er det helt fremmed.

- Jeg havde for få måneder siden ingen kendskab til virksomheden. En bekendt af mine, slog et billede op på Facebook, som gjorde mig nysgerrig.

Hun rejste rundt hele tiden med det der "Forever".
Jeg Google det, og min nysgerrighed blev hurtigt vækket. Måden, som hele virksomheden er bygget op på er utrolig unik!

Jeg tog kontakt til en forhandler af Forevers produkter, og arrageret et møde... I dag, er jeg Forever forhandler. Den fine titel er: "Independent Forever Business Owner"

Dette har gjort, at jeg i dag selv bestemmer ALT!
Lige fra, hvor meget jeg vil arbejde, hvor meget jeg vil tjene, og hvor meget ferie jeg vil holde! - Og der er INGEN, som presser mig!

Jeg søger lige nu personer, som går med følelsen om, at de skal ikke være almindelig lønmodtager, som arbejder 8-16 hver dag!

Kunne du tænke dig, at blive forhandler i mit netværk? Eller bare høre mere om det?

Så gå ind på: foreverliving.dk eller kontakt mig på mail: avfeldk@gmail.com og aftal et uforpligtende møde med mig! :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Oh god..

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Matthias,

Tillykke med beslutningen, jeg er selv i branchen og laver ikke andet i dag.

Jeg vil godt lige give dig et par ord med på vejen her, med 12 år i branchen har jeg set lidt af hvert.

Jeg vil anbefale dig at finde nogen i dit netværk som lever af det her og lære af dem, du er tydeligvis grøn i branchen og den måde du lægger dig ud her i forummet gainer du intet på, du har meget at lære og det er en process som alt muligt andet man skal mestre.

Det er relations-marketing det handler om, og når du kaster sådan en "reklame" op her, som helt grøn uden erfaring, og tilmed skriver nedenstående, så har du lige brændt dig selv totalt af public...

Matthias Friis:
Dette har gjort, at jeg i dag selv bestemmer ALT!
Lige fra, hvor meget jeg vil arbejde, hvor meget jeg vil tjene, og hvor meget ferie jeg vil holde! - Og der er INGEN, som presser mig!
 

Ovenstående er delvist noget man kan tillade sig at skrive, når man har bygget sin forretning og der er hold i påstanden, for sandheden er jo du ikke er der i dag.

Få nu lidt erfaring og arbejd hårdt, vores branche er ikke nemmere end noget andet det er en stor fejl hvis nogen tror det. Jeg har været selvstændig i 18 år og arbejdet med at få forretningen op og stå (hvis det skal være seriøst) kræver det samme focus som en "traditionel" business, og når du når dertil så er snakken en anden, så har man tid & økonomi og det giver en frihed som jeg sætter pris på... faktisk mere end pengene i sig selv, uanset de nødvendigvis skal være tilstede før friheden kommer.

Håber du kan bruge det til noget og god vind med projektet.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)