Min firma oprettelse trækker lidt ud, og jeg kan ikke vente med at få gang i projektet, kan jeg derfor godt købe hjemmeside, materialer samt ydelser og så senere overføre disse til firmaet? og hvordan gøres dette?
Min firma oprettelse trækker lidt ud, og jeg kan ikke vente med at få gang i projektet, kan jeg derfor godt købe hjemmeside, materialer samt ydelser og så senere overføre disse til firmaet? og hvordan gøres dette?
Hvis det er ting der anskaffes udelukkende med det formål at stifte virksomheden og du intet sælger inden uden moms, og du ikke tager "hul" på at bruge dem privat, og vi taler maksimum 6 mdr inden stiflese, så kan du tage dem ind i virksomheden med moms dag 1 du har stifftet - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/aktiverogvareridenstiftelse.html
Opfylder du ikke alle punkter, eller du stifter selskab, så kan de kun komme ind, hved at du fakturer personligt købsprisen /markedspris til selskabet uden moms.
Hvorfor stifter du ikke bare, hvis du ved du skal igang og vil købe ind til det
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER