Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af .com domæner, og hvor..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan man til en overkommelig pris oprette et .com domæne og et webhotel til en fornuftig pris?

Vh. Christina

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hos one.com kan du få et .com domæne samt webhotel i et år for små 400 kr

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg køber mine domæner hos Unoeuro og hoster også der. Et .com koster 12.5€ (93 dkk lige pt), og hosting (den billigste) 1.25€ (9 dkk) pr måned. Men "fornuftigt" er vel relativt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en fornærmet hostudbyder som er gået amok med 1 stjerner?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være dansk eller udenlandsk webhotel?

.com domæner plejer jeg at købe hos Namecheap til ca. $10. Udenlandsk hosting har jeg gode erfaringer med Hostgator.com hvis det skal være billigt. Hvis det er dansk hosting så tjek evt min side Hostfinder.dk, hvor du kan sammenligne hosting udbydere, jeg har over 50 forskellige webhoteller med indtil videre.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina1986

Du er velkommen forbi hos os, der får du et .com domæne til 99,- Kr. og et webhotel til 7,95 Kr. om måneden ex.moms, altså under en hund :)

Smut forbi her og er der nogen problemer, så kig ind på chatten, så hjælper jeg gerne.

https://wphosting.dk/index.php 

//Kim

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@wphosting: Må Christina, ikke benytte sig af det sommertilbud du har i din signatur da? :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Forventer du kun at have få domæner eller flere?

Såfremt du ønsker få domæner til en fornuftig pris, så prøv at ramme nogle af "lavpris webhotellerne" hvor du ofte køber et domæne med såsom MeeBox.com, Surfown.com eller One.com. Såfremt du på sigt forventer flere domæner tilknyttet et webhotel, så skal du være opmærksom på, om dit webhotel tillader at have flere domæner, databaser og FTP-konti. Her vil jeg gerne anbefale f.eks. Gigahost.dk hvorefter du tilkøber domænerne igennem gratisdns.dk eller webhosting.dk og laver en DNS-pegning.

Til sidst er der bare at sige, at et webhotel i den prisklasse som regel ikke har allokeret de helt store ressourcer. Du vil altså ikke få en super hurtig hjemmesiden hvilket kan minimere konvertering, brugervenlighed samt SEO-placering. Såfremt du har et budget til det så invester i kvalitet.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zouheir

Det må hun ivertilfælde Smile så sparer hun oven i købet 20% på hendes indkøb, jeg oplyste bare vore normale priser.

Tak for headsup Zouheir Yes

//Kim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)