Det er godt at høre, at du i første omgang nedprioritere dit eget tøjdesign (der er ingen der siger at det ikke kan komme senere jo Mht. til indhentning af tilbud på udviklingen af din webshop, bør du i første omgang tænke over, "hvordan gør jeg det her mest overskueligt for mine kunder". Du har en fed idé, men det kan være en udfordring at få den udført i praksis, så det virker let og intuitivt for nye kunder, der kommer ind på din webshop - En god grundregel: Dine kunder må ikke skulle tænke, når de besøger din webshop. Det skal med andre ord være tydeligt, hvor de skal klikke for at finde det de søger. Når man kommer ind på din webshop, skal man så først vælge, hvilken "pakke" man søger? f.eks. kunne man på forsiden opsætte valgmuligheder om det man vil have vist en pakke med herre, dame og 2 børn (dreng, dreng eller dreng, pige). Hvis det er, kan jeg prøve at skaffe et tilbud til dig hos Danhost, der laver webshops. Men her skal jeg lige have lidt flere detaljer om, hvordan du tænker hele købsflowet skal opbygges på din webshop. Alternativt kan jeg også anbefale virksomheden ADONE, der specialudvikler webshops. |
Tusind tak for dine tilbud om at hjælpe mig, Kathrine.
Først og fremmest tror jeg, at jeg skal have styr på hvilke designs jeg skal have på webshoppen og hvilke mærker jeg skal opkøbe fra og få de aftaler i hus. Synes det er vigtigst at have styr på produkterne! 😊
Du har ret i at det selvfølgelig skal være overskueligt på webshoppen, hvilket jeg klart skal huske at have i bagtankerne når jeg kommer dertil.
Vil du mene det bliver for dyrt, hvis jeg laver mit eget design og får nogle til at sy sættene for mig? Jeg har et ønske om selv at have indflydelse på processen og har en klar idé om hvordan jeg synes det skal være.
Jeg har 60 000,- at gøre godt med, er det ikke tilstrækkeligt hvis jeg vælger at satse på mine egne designs?
Vil du mene at det er helt udelukket? Synes bare ofte jeg hører om folk der designer og får systuer i udlandet til at sy for sig. Jeg er med på at det bliver en svær proces, men jeg er villig til at knokle hårdt, da det er det her jeg vil! 😊
Vh Anna