For eksempel på lidt omtale af virksomheden hvis muligt. :-) /Simon |
Godt gået!
Kan du fortælle lidt om processen? Skrev du selv artiklerne, hvordan henvendte du dig til lokalaviserne etc.?
VH. GrN.dk
For eksempel på lidt omtale af virksomheden hvis muligt. :-) /Simon |
Godt gået! Kan du fortælle lidt om processen? Skrev du selv artiklerne, hvordan henvendte du dig til lokalaviserne etc.? VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Det er egentlig en ganske simpel proces. Vi har prøvet det adskillige gange... der er mange medier især i nærområdet og fagmedier i branchen, som man forholdsvist let kan få til, at lave en fin omtale af ens virksomhed. Find de frem til alle de medier du finder det nærliggende kunne være interesseret i din historie. Find email eller andre kontaktinfo på redaktionen det pågældende sted, og kontakt dem herefter - evt i en mail med din omtale vedhæftet. /Simon |
Hej Simon Godt gået, men du har helt ret, sommerferie perioden er lidt død, vi har brugt tiden på at få lavet et nyt produkt færdigt til kunderne i vores hosting firma og fået implementeret nogle nye ting, den slags skal man helst lave i de stille perioder, så det er ikke bare "spildtid" med stille perioder, hvis man tilrettelægger disse perioder på en god måde. Så vi har ikke siddet på vores hænder i denne periode, vi har skam haft travlt //Kim |
Enig Kim - planlægning "er sagen". Men nogle kunne jo blive "fristet" til, at læne sig lidt tilbage, når nu "alle andre" omkring én holder ferie.
|
Hej Simon Nej, nogle gange kan det være ganske rart at det ikke bimler og bamler :) hos mig er det ikke telefonen, men chatten der tuder af mig, men har været ganske rart at den har været knap så travl, man når en frygtelig masse, som man har skubbet lidt. Held og lykke med messerne senere på året. //Kim |
Nemlig. Det er agurketid. Folketinget holder ferie, og også på lokalaviserne er mange journalister på ferie, og resten har godt af lidt aflastning. Jeg har skrevet en guide til pressemeddelelser, hvis det har interesse. :) |