Hej Allesammen, Jeg er ny her på Amino og glæder mig virkelig meget til at lære af alle jer erfarne og dygtige mennesker. I slutningen af 2013 startede jeg et firma op sammen med min datter der er uddannet stylist. Desværre har firmaet pga. personlige omstændigheder stået stille lige siden, men NU er jeg igang igen Vi har åbnet en webshop - de interesserede kan se den her: www.deziro.dk. Vi fører produkter indenfor hudpleje, makeup og indretning, så det er altså en typisk tøsebutik En ting jeg dog godt kan bruge nogle gode råd til er markedsføring der ikke koster alt for meget - hvordan får i andre spredt budskabet om jeres produkter? Jeg er allerede på Facebook, men synes ikke det generer det store salg bare at være der ;-) På forhånd tak... |
Måske overvej igen webshop design...
Med 1 item i indkøbskurv under http://deziro.dk/quick-order er der kun link "1. Eksistende bruger" , "2. Leveringsmetode".... Men ingen "x. Ny bruger". Overvej design igen-igen-og-igen. Og så... igen. Hvis mennesker skal afbryde købsoplevelsen, så er der risiko for frafald. Overvej registrering under selve købet. For min egen del (auktioner) har jeg tænkt meget over håndtering af nye brugere, men ikke fundet en flot vej.
Når design så er perfektioneret... Så kan I bruge annoncekroner og sociale medier. Men husk... I får oftest kun een chance. Hvis websitet ikke er optimeret... Så er det ikke sikkert at I kan få fat i kunderne igen - selv med annoncekroner.
Igen... Det er kun et forslag - med tanke på at I får optimalt udbytte af jeres anstrengelser.