Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og ideer!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er en 14 årig dreng som gerne vil tjene lidt penge på noget handel/lille business. Jeg vil bare høre om der er nogen som kan give nogle ideer til det eller nogen der har lyst til noget samarbejde omkring det?! 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 23:24

Hey

Må indrømme jeg var inde og læse nogle af de andre tråde du har skrevet herinde, og synes det er svært at få et overblik over hvor seriøs du har lyst til at tage det med at blive iværksætter ;) For hvis det kun er for lidt hurtige penge, uden rigtigt at gide at engagere sig i et projekt, så tror du vil få mere held med at søge et fritidsjob. 

Men (uden at love guld og grønne skove) hvis du er villige til at engagere dig, og er villig til at bruge de der "kedelige" timer på F.eks at læse og sætte dig ind i SEO, som du os har skrevet lidt om herinde, så har jeg måske et projekt hvor jeg godt kunne bruge en ekstra hånd. Til diverse små opgaver, måske hvis det kører godt at få dig mere involveret i projektet.

Prøv at skrive til mig på - Truekasual (snabel a) gmail.com , så kan jeg godt forklare lidt mere om det jeg er igang med, og hvordan og hvorledes ;)

MVH

Steffan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:54

MMCCMM2000:

Hej Amino'er!

Jeg er en 14 årig dreng som gerne vil tjene lidt penge på noget handel/lille business. Jeg vil bare høre om der er nogen som kan give nogle ideer til det eller nogen der har lyst til noget samarbejde omkring det?! 

Du må ikke optræde som virksomhed overhovedet før du er enten 18 - eller har dispensation fra statsamtet - eller den drives af nogle over 18 - Du kan helt enkelt ikke forpligte dig, og givet ikke få bankkonto til det og ikke betalingsløsning og og og - Selv om det kan lyde surt

Dispensation kan du tidligst få når du er 15 - og her kan du se hvordan http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html   og her kan du læse mere om hvorfor det er forbudt at optræde som virksomhed når man er under 18 http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html 

Du må gerne udføre arbejde-  ydelser mod honorar - som ansat eller ung arbejder - eller slå græs osv - men ikke optræde som virksomhed

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)