|
Hej, Jeg har fået denne meddelse fra Google, jeg er med på at det er min robots.txt, den er gal med, men er i tvivl om, hvad det kan være jeg skal lede efter. Jeg har ikke ændret for nylig - men det kan jo så være noget, der først opdages nu......jeg kører Wordpress Til: Webmasteren af http://hus-raad.dk/ Googles systemer har for nylig registreret et problem med dit website, der påvirker, hvor godt vores algoritmer gengiver og indekserer dit indhold. Helt konkret kan Googlebot ikke få adgang til dine JavaScript- og/eller CSS-filer på grund af begrænsninger i din robots.txt-fil. Disse filer hjælper Google med at se, om dit website fungerer korrekt, så blokering af adgangen til disse aktiver kan betyde, at dit website ikke får den optimale rangering. Jeg tænker. der ganske givet sidder nogen, der er meget klogere på dette end jeg.... kh. Astrid |
Jeg mener at det er en bug i Wordfence. Der er lige kommet en opdatering til version 6.0.12, som skulle løse et problem med Google.
Har ikke nået at tjekke om problemet er løst, men hvis du bruger Wordfence så prøv at opgradere! :-)
Bliv gratis medlem