Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino søger iværksættere til at fortælle deres historie

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger iværksættere der har lyst til at fortælle deres historier som iværksættere.

Jeg er på udkig efter:

• solstrålehistorierne - altså dig der har klaret dig rigtigt godt, og kan motivere andre iværksættere *eksempel*
  • Dig der har fået tæsk - altså dig der har prøvet at gå på røven og miste alt, men som har rejst dig og prøvet igen
  • Dig der har været udsat for noget specielt - Dig der på den ene eller anden måde har en særlig historie du gerne vil fortælle *eksempel*

Hvis ikke en af ovenstående er dig, så kan det være du kender en, har hørt om en eller kender en der kender en. Det eneste krav er at vedkommende skal have en historie der på en eller anden måde er interessant, eller blot er en interessant personlighed.

De rigtige personer får selvfølgelig mulighed for at fortælle deres historie og give erfaringer videre til andre iværksættere, og historierne vil blive markedsført gennem Amino Virksomhedsbørs blog, sociale medier og så videre :-)

Jeg kan kontaktes på AM@amino.dk - eller bare her i tråden! I må meget gerne give min mailadresse videre hvis du kender en af de personer jeg leder efter :-)

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:40

Hej Anders

Det lyder som et supergodt initiativ, jeg tror du kan få endnu bedre respons ved at oplyse lidt mere om projektet, jeg mangler eks. info om:

- Hvad skal historierne bruges til?
- Hvor biiver de udgivet?
- Hvilket format skal historierne præsenteres i?

De bedste hilsner
/Brian

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Skrevet kl. 12:01

Hej Brian

Tak for input!

Vi laver historierne til artikler/blogindlæg/interviews, afhængigt af hvad jeg finder ud af med personen, og hvad historien egner sig bedst til.

De bliver som nævnt udgivet på Amino Virksomhedsbørs blog, og markedsført via blandt andet nyhedsbreve og facebook, ligeledes afhængigt af historien. 

Håber det var svar på dine spørgsmål :-)

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Skrevet kl. 14:01

Jeg vil gerne sige tak for alle svarene på mail - jeg skal nok få svaret jer alle sammen i løbet af idag! :-) 

Selvom jeg har fået mange svar vil jeg stadig gerne have flere - og rigtig gerne hvis der er nogle der har lyst til at fortæller om at være gået nedenom og hjem med et firma :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:29

Jeg synes, at det er lidt en skam, at I ikke gik mere i dybden med Lex Deux interviewet, da Andreas virker som en cool fyr. Så fremadrettet, burde I give læseren endnu mere, bare et hit...

Jeg fik omtale i Finans.dk for et par dage siden omkring min ophavsret service, som en del er begyndt at efterligne, http://finans.dk/live/erhverv/ECE7882722/Dansk-iv%C3%A6rks%C3%A6tter-tjener-penge-p%C3%A5-andres-ulovligheder/?ctxref=fplive

Måske det har interesse? Alternativt har jeg også lavet mærket Cosmos Co fra grunden af. http://cosmos-co.eu   

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Skrevet kl. 15:01

Fashion-Seller:
Måske det har interesse? Alternativt har jeg også lavet mærket Cosmos Co fra grunden af. http://cosmos-co.eu

Fashion-Seller kan du sende mig en mail på AM@amino.dk?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:11

Anders Madsen:

Fashion-Seller:

Fashion-Seller kan du sende mig en mail på AM@amino.dk?

You got mail :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)