Jeg søger iværksættere der har lyst til at fortælle deres historier som iværksættere.
Jeg er på udkig efter:
solstrålehistorierne - altså dig der har klaret dig rigtigt godt, og kan motivere andre iværksættere *eksempel*
Dig der har fået tæsk - altså dig der har prøvet at gå på røven og miste alt, men som har rejst dig og prøvet igen
Dig der har været udsat for noget specielt - Dig der på den ene eller anden måde har en særlig historie du gerne vil fortælle *eksempel*
Hvis ikke en af ovenstående er dig, så kan det være du kender en, har hørt om en eller kender en der kender en. Det eneste krav er at vedkommende skal have en historie der på en eller anden måde er interessant, eller blot er en interessant personlighed.
De rigtige personer får selvfølgelig mulighed for at fortælle deres historie og give erfaringer videre til andre iværksættere, og historierne vil blive markedsført gennem Amino Virksomhedsbørs blog, sociale medier og så videre :-)
Jeg kan kontaktes på AM@amino.dk - eller bare her i tråden! I må meget gerne give min mailadresse videre hvis du kender en af de personer jeg leder efter :-)
Jeg vil gerne sige tak for alle svarene på mail - jeg skal nok få svaret jer alle sammen i løbet af idag! :-)
Selvom jeg har fået mange svar vil jeg stadig gerne have flere - og rigtig gerne hvis der er nogle der har lyst til at fortæller om at være gået nedenom og hjem med et firma :-)
Jeg synes, at det er lidt en skam, at I ikke gik mere i dybden med Lex Deux interviewet, da Andreas virker som en cool fyr. Så fremadrettet, burde I give læseren endnu mere, bare et hit...