Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af hjemmeside og eventuel hjælp til opsætning af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har brug for hjælp. Jeg er temmelig teknisk - men ikke teknisk nok!!

Jeg skal åbne en webshop med et forholdsvist begrænset antal varer. Har før haft Bricksite - Det kunne IKKE det jeg gerne ville.

Jeg har haft kigget på Shopify, men det kan jeg, ærlig talt, ikke finde ud af. Jeg har også kigget på Big Cartel - Det kan visuelt det jeg gerne vil have - også når man surfer via mobil.

Kan I råde mig til en NEM og forholdsvis billig løsning  OG er der eventuelt en der, til rimelige penge, kan hjælpe med at opsætte siden, så jeg selv kan køre den videre??

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanseverden

Når du skal igang med en webshop, er der 1000 ting man tror man skal have styr på.

Det vigtigste er, at du får kigget på de krav du har til din webshop.

Brian Brandt har lavet en super guide, hvor du kan få styr på en masse af de tanker du går med. B.la. også hvilke krav du skal overveje før du vælger din webshop.

Se Brians guide her

Mine webshops og dem jeg har lavet for mine kunder kunder, kører i Wordpress, med Woocommerce. Det er super nemt og billigt at komme i gang med. 

Har du mod på at kæmpe med det selv, så kan de gøres til følgende pris:

- Webhotel med tilhørende domæne for 1 år:

Ca. 200 kr

- SSL certificat (sikkerhed ved betaling) vil jeg anbefale til alle webshops:

ca. 200 kr

- Tema til Wordpress. Tag et kig på Themeforest.net. Et godt udgangspunkt når du kigger efter tema, er at se på hvor mange salg temaet har. Når et tema har flere salg, plejer der som regel også at være bedre support og et større community omkring det.

ca. 60 $ = 400 kr

- Betalingsgateway. Svinger meget i pris, kommer an på hvor meget du regner med at sælge for etc.

Kig her for at få lidt hjælp kortgebyr.dk

Din løn:.

- Lad være med at regn på din timeløn, når du selv sidder og roder med det. Den første shop jeg lavede, brugte jeg mere en 100 timer og har efterfølgende ikke tal på, hvor mange timer jeg har brugt på at optimere den. 

Skal andre lave den for dig?

Du kommer til at få tilbud, der strækker sig fra alt mellem 1000 kr og 100.000 kr, hvis du f.eks. laver et opslag på Amino Freelance

Hvis jeg selv skulle ud og have nogle til at lave en Webshop for mig, er det meget vigtigt at de har nogle stærke referencer. (prisen er også derefter)

Ydermere er det vigtigt at det er nogle du svinger med. jeres kommunikation er en stor del af sådan et projekt. Hvis muligt, vil jeg møde dem face-to-face.

Mine priser starter på 8.000 kr for en webshop der er bygget i Wordpress/Woocommerce. Jeg har desværre ikke tid før om et par måneder til at tage en opgave, men der er mange andre dygtige folk her på Amino.

Held og lykke med projektet! Du skal være velkommen til at skrive til mig her på Amino, hvis du har nogle spørgsmål.

Mvh.

Asger Jørgensen

Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MANGE tak for din grundige gennemgang. Det er vældig fint. Jeg vil kigge det hele igennem. MANGE tak

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanseverden

Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi installere gerne en prestashop gratis for dig (kræves ingen kode erfaring), så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-). 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sanseverden:

MANGE tak for din grundige gennemgang. Det er vældig fint. Jeg vil kigge det hele igennem. MANGE tak

Det var så lidt. Husk at slå koldt vand i blodet, når folk sender dig tilbud. ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)