Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino´er

Jeg sidder og har brug for at vide hvad det koster at få lavet en hjemmeside, sådan cirka.

Jeg skal ikke selv bruge en, men jeg har en kunde som skal have lavet en. Jeg er lige begyndt at lave hjemmesider i de små, og jeg ved ikke helt hvad det skal koste. Hjemmesiden er sådan standard størrelse.

Håber i kan hjælpe mig.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel

Kommer jo meget an på hvad du skal lave, men et godt råd er at tage den pris du synes du er værd. Lad være med at arbejd for så lav en pris, at du ikke selv føler du får nok.

Du kan også lave et meget flottere stykke arbejde, når du ved at der er en kiks for enden.

Jeg startede med at tage 1200 for simple info hjemmesider, og det blev hurtig træls pga kunde tilstrøming, så jeg hævede mine priser over flere gange afhængig af mængden af kunder, og er nu endt på 2995 eks moms for en simpel info side, og selv her vil jeg komme til at lave endnu en pris stigning snart. Og det skam ikke fordi du mister kunder, jeg oplevede faktisk at flere henvendte sig da jeg gik fra 1800 til 2400. Så det ikke altid dårligt at hæve sine priser til et niveau man har det behageligt med.

Men hvis du har meget lidt erfaring, så start med en "vennepris", så du er sikker på at kunden bliver glad for prisen i det mindste, hvis nu ik du kan leverer 120%, og kun 100% :)

Held og lykke med det

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53

Hej Jesper 

Tusind tak for din hurtige kommentar! :)

Jeg har noget erfaring inden for hjemmesider, og så har jeg 0,5 års erfaring inden for onlinemarketing.

Jeg kan godt lave en hjemmeside som der ser godt ud, og jeg kan meget, men dog ikke alt.

P.s: Startede du ud med at skulle have 1200 kr. om måneden? eller 1200 som "startpris"?

Mvh

Daniel

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 11:15

Jeg startede med 1200 DKK ex moms for en info hjemmeside. Det en engangsbetaling. Og dengang tog det måske en dag eller 2 at lave en hjemmeside, så lønnen var lav, men man skal jo starte et sted.

Undskyld det sene svar, fik lige overset den :)

Mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke helt forstået det endnu... :)

Tager du 1200 kr. for en infoside og så får kunden hjemmesiden? Eller skal kunden betale 1200 kr. om måneden?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læs nu hvad han skriver.

ENGANGSBETALING Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt