Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabspogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg står og vil til at lave regnskab for min bi-virksomhed, hvor jeg er konsulent for et andet firma som udbetaler min løn.

det jeg skal bruge er et progam hvor jeg kan lægge mine udgifter ind gerne med et billede også skal jeg kunne ligge min løn fra det andet firma ind, det må også gerne være nemt for mig at give det videre til min bogholder.

Hvis det er gratis ville det heller ikke gøre noget da mit bugtet ikke er så stort for tiden 

Jeg har prøvet Dinero men det mangler at jeg kan ligge billede op uden at skal betale for det, også har jeg prøvet Debitoor her kan jeg ikke ligge min løn ind som Faktura uden at betale for det :(

Kan i hjælpe mig :D 

Hilsen 

Ronni Vejsgaard

www.My-TrueNordic.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Svarer lidt uden for - men du ved vel, at du ikke som sådan bare kan bogføre "løn" i et firma - det skal indberettes hvis selve arbejdet faktisk er lønmodtager arbejde 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som netværker får man jo provision af det arbejde man laver, men i stedet for løn kan vi kalde det for indtægt.

Det er den eneste måde jeg får penge på kontoen på.

Ronni Vejsgaard
Www.My-TrueNordic.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Vejsgaard:
Som netværker får man jo provision af det arbejde man laver, men i stedet for løn kan vi kalde det for indtægt.
og jeg siger ikke det ikke kan være lovligt - jeg siger bare, at hvis det faktisk er lønmodtager arbejde, så er det ikke et spørgsmål om hvad MAN vælger at kalde det - for så er loven klar omkring løn

Hvis man f.eks. fakturerer noget der af skat ses som løn - i et selskab - så kan det være meget dyrt og udløse f.eks. triple beskatning som Bent Zimmermann forklarer i det link jeg smed i første svar. Hvis det er ren selvstændig virksomhed har man ikke det problem, men specielt ved fakturering fra selskab skal man være forsigtigt som Bent Z forklarer

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget link?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)