Hej Amino Jeg har gået og arbejdet på en freelancer side i et godt stykke tid nu. Indtil videre er der blevet udarbejdet en forretningsplan samt rutediagram m. funktionaliteter for produktet. Derudover har jeg indgået et samarbejde med webudviklere i Odense hvor jeg har haft et møde omkring siden, og hvordan den kan udarbejdes. Mange af de ting siden skal kunne har udviklerne allerede arbejdet mange timer på og står faktisk klar, men der er stadig funktioner og layout/design der skal gøres en masse ved. Jeg står selv med en lille kapital der kan række et stykke, men med større startkapital, jo mere tid har udviklerne til at gøre produktet så godt som muligt til lige præcis de krav jeg har sat. Derfor søger jeg en partner der har: 1) Tid og lyst til projektet 2) Noget kapital. Jeg er ikke meget for at sætte krav til kapitalen da projektets resultat selvfølgelig er en variable af de penge man ligger i det, men jeg vil sige minimum 20.000 kr. 3) Evt. erfaring inde for markedsføring Jeg har ikke beskrevet mit produkt voldsomt meget, men hvis det lyder som noget der kunne har interesse for dig, så skriv til mig og du kan få en mere detaljeret gennemgang af projektet. God dag og spørg endelig hvis der er noget du/i er i tvivl om. Mvh Mikkel Bjerg |
Hej Mikkel
Jeg kan svare ja til de tre ting du skriver og jeg bor i Odense. Jeg er ikke en haj hverken til at lave hjemmesider eller online butik, men har prøvet en del andet og har nu været selvstændig i ca otte år.
Jeg vil meget gerne høre nærmere ang. projektet mv.
Du kan skrive til mig på kontakt@altmuligservice.dk
Mvh Jacob