Jeg syntes selv vi har fundet på en sjov ide, sådan er det jo når man arbejder sammen med kreative mennesker :-) Jeg indtaler en personlig videohilsen og lægger den sammen med E-pusher 2.0 og Sebastians Adwords bogen ned på en fin lille USB-stick, som Jesper fra Media Mouse beriger med et E-pusher logo. Hele moledynen bliver leveret fragtfrit for 1.500 kr. + moms. Det er sgu da den ultimative julegave til E-købmanden :-) Køb den her: http://koeb.e-pusher.dk/juletilbud
Jo da, det har jeg overvejet og måske gør jeg det en dag. Men jeg ændrer hele tiden på den når der sker nyt og det er ikke nemt hvis man skal trykke en ny bog hver gang. E-handel er i stærk udvikling og det giver derfor bedst mening med en dynamisk bog. Dertil er der mange links i bogen der er lidt lettere at bruge i en e-bog hvor man kan klikke på dem. Og se mere E-pusher som en guide eller et værktøj, det er egentlig ikke en rigtig bog.
Men jeg ændrer hele tiden på den når der sker nyt og det er ikke nemt hvis man skal trykke en ny bog hver gang.
Hvor henter man opdateringerne til sin udgave af e-pusher? - eller sendes de ud når der er væsentlige ændringer i indholdet?
Hej Christoffer
Da jeg lavede version 1.0 så lovede jeg version 2.0 gratis. Jeg har med vilje ikke lovet noget siden hen, så det ved jeg ikke. Jeg vil tro at der kommer en version 3.0 en gang som man så kan opgradere til, men som nævnt, så ved jeg det ikke. Det eneste jeg ved er, at jeg ikke har tid til at tænke over det for tiden: