Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første webshop!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Synes plugin designet på chat var bedre før end nu!

Bedre nu? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 22:18

Så skulle alt engelsk gerne være væk. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:20

Rigtig fin og enkel webshop

Jeg savner også noget inddeling af kategorierne i toppen, så det ikke blender så meget i med headeren (det er selvfølgelig smag og behag). 

Derudover synes jeg personligt, at den widget 'Bliv forbundet: ikoner af facebook, twitter og instagram' er meget "brugt" og lidt for blogger agtig, kunne man ikke lave om på det, så det blev lidt mere personligt - det ser ikke skidt ud, men ville være lækkert at forbinde den mere med Basic Wear? (igen er det en smagssag :-) ) 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:24

Sorter: Alphabetically + Date old to new
CREATE ACCOUNT
- First Name
- Last Name
- Email
- Password
- Create
Return to Store
Shipping & taxes calculated at checkout

Og under Check Out er alt også på engelsk, så ønsker du en ren dansk side er der lidt endnu uden at have kigget alt igennem.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 22:25

Sara Henriksen:

Rigtig fin og enkel webshop. 

Jeg savner også noget inddeling af kategorierne i toppen, så det ikke blender så meget i med headeren (det er selvfølgelig smag og behag). 

Derudover synes jeg personligt, at den widget 'Bliv forbundet: ikoner af facebook, twitter og instagram' er meget "brugt" og lidt for blogger agtig, kunne man ikke lave om på det, så det blev lidt mere personligt - det ser ikke skidt ud, men ville være lækkert at forbinde den mere med Basic Wear? (igen er det en smagssag :-) ) 

Hej Sara.

Tak for din respons, jeg ved ikke helt om jeg kan lave om på det, da jeg arbejder i shopify og har lidt begrænset muligheder hvad angår mit template, men du kan måske godt have ret. Dog synes jeg at det er så småt og lidt ude af syne at det måske ikke genere nogen. Jeg synes dog også at det er vigtigt det er der, så folk kan se jeg er aktiv med min side på bland andet instagram og facebook :-) Men tak for kritikken! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 22:26

Henrik Kristensen:

Sorter: Alphabetically + Date old to new
CREATE ACCOUNT
- First Name
- Last Name
- Email
- Password
- Create
Return to Store
Shipping & taxes calculated at checkout

Og under Check Out er alt også på engelsk, så ønsker du en ren dansk side er der lidt endnu uden at have kigget alt igennem.

det var mystisk Henrik, jeg har ikke flere tomme felter. Jeg skriver lige til supporten, og skriver når det forhåbelig er rettet helt til. Tak for at påpege fejlene! 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:29

Jeg kan godt lide siden og tøjmærket du fører kan jeg godt lide :) (har du haft problemer med at få deres sommerkatalog/vinterkatalog uden at spørge om det?) og så er jeg big time fan af shopify. Jeg ville omdøbe "omkring os" til noget andet må jeg sku nok indrømme

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:33

Det er også bare småfinesser. Stort set ser det rigtig fornuftigt ud :-) Held og lykke med det! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 23
Fra  René Blidegaard Kommunikation Skrevet kl. 22:39

Hej Mathias

Ser rigtig fornuftig ud, men jeg synes dog titlerne skal ændres. 'Omkring os' og 'lav bruger' lyder ikke særlig godt i mine øre. Derudover er der formuleringsfejl samt orddelinger som ikke er helt i skabet, så læs lige det hele igennem med kritiske øjne, eller få en anden til at rette igennem. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 22:42

Hej Mathias, 

Tillykke med din shop. Jeg håber den bliver en succes!

Min første tanke var at forsiden er lidt "flyvsk". Jeg synes den mangler den grønne streg som man ser på de andre sider. Tror den lille detalje kan gøre det mere organiseret at se på. Ligeledes synes jeg at du kan udnytte sidens bredde lidt mere. Det bliver lidt småt at se på med min 24" skærm. En lidt større skrift og en bredere vidde kan gøre underværker på "omkring os", "handelsbetingelser" osv. 

Jeg ville også lave produktbeskrivelser som indeholder materialebeskrivelse, størrelsesguide og evt. modellens størrelse + højde. Det er både rart for køberen og godt for din SEO

Jeg håber min feedback er brugbar. 

Mvh.
Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)