Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS fragt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  unik-sko Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. 
har et lille spørgsmål. Vi har fået et lille problem angående en pakke levering fra GLS. En kunde har købt et par sko via vores webshop d 3 juli. hun sender dem dog retur d 8 juli til vores adresse i Nykøbing Falster. I går bliver vi kontaktet af hende om vi ikke har modtaget dem osv. Vi har ikke modtaget skoene i butikken, derfor tjekker hun track and trace nr. Der står så at modtager er os, og at den er leveret d 9 juli, men i leveringssted står  der Tåstrup. Og vi er i Nyk F. Hun påstår at vi har modtaget den da vi står som modtager, og på kvitt står der øverst LEVERET! - men under levering står der tidspunkt og stedet Tåstrup. Nogle der har været ude for det eller ved hviordan vi skal forholde os til det? Vi kan desværre først kontakte GLS mandag..
 Mvh Katharina

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:50

Hej.

Nej, den har jegdog aldrig prøvet.

Jeres kunde bør på mandag tage fat i GLS (det er jo hende der er kunde ved GLS i denne sammenhæng, og derfor har en aftale om at få noget leveret af det). GLS kan så fremskaffe en underskrift på hvem der faktisk har fået varerne i hænderne. - Kan de ikke det, har de ikke noget bevis på at have leveret!

Når i har den underskrift kan i så se, om det er jeres.... hvilket det jo så i følge dig ikke er. - Er det ikke det, så kan kunden med rette spørge GLS, hvem de har udleveret pakken til, og bede om at denne leveres til rette person.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Jeres kunde bør på mandag tage fat i GLS

..  Jeg synes nok at DU som virksomhed klarer sagen med GLS.

Det er sikkert en returlabel kunden har benyttet, og kunden skal ikke bruge tid på at mase med det.

GLS har åbenbart leveret forkert sted, og må selvfølgelig fixe dette, enten ved at pakken kommer til dig, eller erstatter.

Fejl sker jo.

Kunden holdes udenfor og skadesløs.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:16

Hej.

Hvis det er et returlabel, så er det rigtignok virksomheden der kan klare sagen med GLS. Men det kunne jeg ikke læse mig til at det var.

Ellers kan du ikke som virksomhed gøre noget. det ER så altså kunden der har en aftale med GLS.

Kunden kan kun holdes uden for, hvis du har ret i at det er et returlabel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  unik-sko Skrevet kl. 11:46

Lige præcis carsten - der var nemlig INGEN retur labels med. Vi skriver klart på vores webshop at vi anbefaler og ønsker at der bruges post Dk da vi selv gør dette. Kunden har alligevel valgt at bruge GLS selv, da hun normalt gør det. Så nej Jesper, det er ikke en aftale jeg har med GLS derimod POST DK! Så egentlig er returneringen kundens ansvar.. Jeg ville blot høre om nogle havde prøvet dette før, da jeg synes det virker lidt mærkeligt, og selvfølgelig pludselig har en irriteret kunde på nakken :-) 

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:07

Jeg har tidligere prøvet noget tilsvarende med postdanmark, hvor et postbud i en periode konsekvent leverede min post og pakker på en forkert adresse, hvor beboeren underskrev og modtog pakkerne.

Som andre skriver bør du, hvis det er muligt varetage reklamationen hos gls. Min erfaring er dog at det i visse tilfælde er afsender/betaleren af forsendelsen, som skal reklamere, da det er betaleren der modtager erstatning for pakkens værdi.

Du bør samtidig være opmærksom på at denne slags sager ofte tager noget tid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  unik-sko Skrevet kl. 12:13

Hej Moneda - ja jeg tænker også at det nok tager lidt tid.. øv øv. Tror også afsender/kunden kontakter dem mandag eftersom det er hende der har sendt dem igennem dem, men jeg vil helt sikkert også lige følge op på det mandag så vi får det samme svar og er helt sikre osv :-) For det er jo lidt ubehagelig at blive klantret for at have modtaget en pakke man ikke har fået :-) Og jeg har jo ikke kunne tilbagebetale hende sine penge eftersom jeg ikke har modtaget noget.. Så super de er os behjælpelige mandag. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)