Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 42
Fra  FriskPust.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen!

Jeg vil gerne starte en lille dansk webshop, og jeg søger leverandør! :)

Jeg vil rigtigt gerne høre hvad DU kan levere til mig, da jeg selv er lidt i tvivl, om hvad der sælger godt i Danmark.

Produktet skal være:

Nogenlunde billigt

Nogenlunde let (vægt) - billigere i fragt

Efterspurgt på det danske marked

Produktet skal IKKE være noget, som sælges på mange andre online webshops, MEDMINDRE at det kan slå dets konkurrenter! Smile

Jeg skal nok få gang i min virksomhed hurtigst muligt ved hjælp af reklamer, webshoppen og de sociale medierSmile

Jeg er ikke super-god til det med online marketing endnu, men jeg tager det som det kommer, og jeg skal nok finde ud af det!

Skriv endelig til mig angående dit produkt! :)

Jeg håber vi kan starte noget fedt sammen! :)

Mvh. Emil Leonhard Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her :)

Mvh Sophie

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror ikke du skal regne med, at leverandører henvender sig til dig på baggrund af dit indlæg. Du skal ud og være langt mere opsøgende selv, hvs du vil starte en shop. Det er benhårdt arbejde at starte en webshop op. Du får ikke noget leveret uden en massiv indsats fra dig selv.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Sønderborg
Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 42
Fra  FriskPust.dk Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Presta! :)

Mange tak for dit tip, og jeg kan godt give dig ret.

Jeg har fået en henvendelse, og jeg ved godt, at jeg bliver nødt til selv at være mere opsøgende.

Lige nu håber jeg da på, at jeg kan starte noget op med dem, men kunne du give mig lidt hjælp, eller nogle råd?

Jeg er meget uerfaren, men burde jeg have fundet et produkt selv, før jeg søgte leverandør?

Hvordan startede du din virksomhed? Smile

Mvh. Emil

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du bør helt klart finde produktet, du vil sælge som det allerførste. Søg på Amino, og du finder masser af andre, der har spurgt om det samme.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Emil Leonhard:
Lige nu håber jeg da på, at jeg kan starte noget op med dem, men kunne du give mig lidt hjælp, eller nogle råd?

Din allerførste "ledetråd" er hvad DU brænder for, hvilken branche er du vild med, er det tøj, IT, kosmetik, mobil telefoner osv osv, når du har fundet DIN branche, skal du kigge mere specifikt på selve produktet, hvad syntes du selv er et godt produkt, hvilket produkt ville du selv ønske at du havde "opfundet" dette er meget vigtigt, da det du selv brænder for er meget lettere at sælge for dig og har større chance for succes :)

Start der og find ud af de ting som det første, derefter kan du begynde at kigge på hvem der kan levere det/de produkt/'er du nu vælger,

Held og lykke med projektet.

//Kim

Fra Sønderborg
Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 42
Fra  FriskPust.dk Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Tusind tak for tippet.

Jeg har helt klart efterfølgende tænk over at det skal være noget, jeg synes er fedt! :)

Er dog ikke gammel nok endnu, og jeg skal også lige have lavet aftaler og læst e-handels reglerne op først.

Tak for det, og hav en god dag! :-)

Mvh. Emil :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)