Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varelager hos forældre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er klar over emnet har været oppe at vende før, men jeg har ikke kunnet finde svar. 

Da jeg ikke må have varelager (tøj) i min lejlighed for min udlejer, vil jeg gerne have varelageret i mine forældres hus. 

Må jeg have varelager hos dem uden at de modtager husleje fra mig? Hvis jeg skal give dem et symbolsk beløb, vil jeg tro at det bliver mere kompliceret for dem, da de så pludselig driver erhverv?

Jeg er godt klar over at deres forsikring ikke dækker mit varelager, men jeg tænker at det kan klares med en udvidet indbosforsikring. Er der ellers nogle regler omkring skat jeg/de skal være opmærksomme på? Her tænker jeg mest på om det påvirke dem negativ. 

Det ultimative (og nemmeste) vil være at det er lovligt for mig at have varelager hos dem, få udvidet indbosforsikringen og så ikke yderligere. Men jeg ved ikke om det kan klares så simpelt :-)

God fredag aften. 

Mvh Nanna

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09

En der kan hjælpe? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47193
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:13

jeg kan ikke se nogen blande sig i om du har lageret hos dine forældre som P adresse - også uden at betale dem for det skattemæssigt. Så længe du ikke betaler dem noget, er der ikke en skat for dem, og jeg kan ikke se nogen grund til at skat skulle blande sig i, at forældre lader børn ha varer liggende i deres hus. Andre må byde ind hvis de kan se et problem

Forsikringsmæssigt tror jeg ikke den går med privat indbo - men du kan givet forsikre lageret direkte, uanset det ligge hos dine forældre

vh John Hannover

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Okay, mange tak for svaret. 

Mvh Nanna :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)