Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer lite aktive på Amino.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser at det er en del innlegg her hvor det spørres efter investorer. Hadde det ikke vært en ide at investorene selv var litt mere aktive på Amino og søgte efter prosjekter og deltog i debatter? Man ser jo aldrig innlegg fra investorene selv.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:11

min fornemmelse er, at investorer ikke har svært ved at finde projekter - i alle fald ikke i forhold til det besvær det vil give, hvis de bare skriver de har penge og interesserer sig for dit og dat i alm forum. 

Der er jo special delen Amino investor hvor investorer er tilmeldt, og det er vel der de vil være og ikke i alm forum reklamere for Penge til rådighed, da det giver tonsvis af uinteresante mails - tror jeg

vh John Hannover

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:26

Synes desværre bare at det er fordyrt at bruge :-( hvis det evt. kostede få 100 kr ville flere måske bruge det? jeg har ikke 1000 kr til at finde en investor. 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:51

Ja de hadde nok fået deres postkasse overfylt. Jeg forstår jo det men det hadde vært litt intressant at høre deres perspektiv på forholdet mellem en etablerer og en investor. Men de kan jo selv finde deres prosjekter men jeg efterlyser deres deltagelse i debatten.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)