Det er næsten umuligt at give et bud på med de få oplysninger du giver.
Hvis du vil have et anstændigt bud på hvad du bør give for denne butik, skal det være på baggrund af mange parametre´, herunder gerne min. 3 års regnskab, men også gerne uvildig markedsanalyse og kundegrundlagsanalyse.
Hej
Ja ok.
Overskuddet sidste år var 600.000 og det var et godt år. Hælder nok mellem 400.000 og 600.000
Der er en del inventar med. Da det er en grillbar og ishus. Friture. Frysere. Slushice. Rustfrit diverse osv. Der er nok for 70.000 i hurtigt overslag.
I mine øjne er der et godt potentiale til en forøget omsætning og overskud, da det har været drevet af ældre og jeg har erfaring med det på området.
Du skal jo ikke betale for at gå på arbejde. Du vil vel ikke tage et arbejde du skal give 500.000 kr for - MOD selv at få løn og være tvunget at lønne en anden??
Du skal tage hjælp til vurdering - værdi lyder som 0 med mindre du er sikker på vækst desværre
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Altså det er svært at sige. De er to ældre der har haft det med et overskud på 500.000 de mener så nok en kan have det og have ansatte på også, hvilket de selv har haft.
Indkomsten er over 6 måneder