Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Montør/samler af møbler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dette er kun lige for at undersøge, om muligheden er til stede.

Jeg sælger nogle ret dyre møbler, mest til Sjælland. Nogle gange, får jeg forspørgelse om det er muligt, at jeg kommer ud og samler produktet eller om det kan leveres samlet. Begge dele kan ikke lade sig gøre. Da jeg dog har store planer for 2016, tænkte jeg om man  evt. kunne lave en aftale med en håndværker f.eks. eller lign. Der så kunne køre ud og samlet produktet på adressen.

Men er der overhovedet nogle som kunne have interesse i sådan et arbejde?

Venlig hilsen
Henrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:07

Hej Henrik

Ja - det er ret almindeligt at der findes montører fx. i branchen med kontormøbler. De fleste lidt større forhandlere af kontormøbler tilbyder levering og opsætning/montering. Nogle af dem har sikkert egne medarbejdere til dette, men jeg ved også at der er en del der bruger underleverandører.

Spørgsmålet er så bare om du skal tage ekstra for det, eller om det skal være en del af prisen Big Smile Det rigtige svar er nok noget midt i mellem, men det er jo op til dig og dine kunder at forhandle jer frem til.

God vind med projektet :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:20

Der findes massere af firmaer som montere møbler, der er flere som kører som underlevrandører til de større selskaber som sælger kontormøbler. Du skal bare sikre dig at de har de rette og gode ansatte, da de tit er lavtlønnede unge som ikke har det store kendskab til møbler. men bliver brugt som flyttemænd som flere også har været før.

Ps. Jeg kan måske hjælpe dig hvis du er interesseret? jeg har over 20 års erfaring med at hænge møbler op....er udlært møbelsnedker.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)