Men det du antager, det står ikke beskrevet nogle steder? Der står blot, at kunden har købt et theme et andet sted, end trådstarter har anbefalet. Der står intet om, hvad der er aftalt, eller hvad kunden har bedt om. Jeg har bare forholdt mig til det, som der står skrevet sort på hvidt rent juridisk, og så har jeg skrevet, at jeg selv ville blive en smule pissed, hvis jeg bestilte noget, og ikke fik det leveret. Men jeg synes stadig ikke, at jeg har været hård, jeg har bare tegnet de juridiske aspekter op i sagen. Er disse et problem, så er det ikke mig, som du skal klage til men lovgiverne på Borgen :) |
Mit råd er helt klart, at du betaler en anden for at gøre de sidste 15% færdig, og får lukket sagen. Forhåbentligt vil det koste under de 4.000 kr. som du får for opgaven.
Denne opgave vil under alle omstændigheder give dig et tab, om ikke andet så i brugt tid, og hvis du bliver ved med at kæmpe for at komme ud af den, spilder du bare endnu mere tid, som du ellers kunne have brugt på andre kunder.
Jeg tror de fleste iværksættere (jeg selv inkl.) har haft den slags opgaver. Det er svært at undgå, men det er pisse irriterende når det sker. Det gælder bare om at komme videre, og begrænse sit tab.
Mvh Carsten
Bliv gratis medlem