Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slæbt i retten af kunden - Wordpress hjemmeside projekt, gået galt!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15007
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian B:

Ganske enig hvis omstændighederne er således.

Det er blot ikke sådan at jeg opfatter dem, og det er naturligvis kun min opfattelse som jeg kan kommentere på. Smile

Men det du antager, det står ikke beskrevet nogle steder? Der står blot, at kunden har købt et theme et andet sted, end trådstarter har anbefalet. Der står intet om, hvad der er aftalt, eller hvad kunden har bedt om. 

Jeg har bare forholdt mig til det, som der står skrevet sort på hvidt rent juridisk, og så har jeg skrevet, at jeg selv ville blive en smule pissed, hvis jeg bestilte noget, og ikke fik det leveret. Men jeg synes stadig ikke, at jeg har været hård, jeg har bare tegnet de juridiske aspekter op i sagen. Er disse et problem, så er det ikke mig, som du skal klage til men lovgiverne på Borgen :)

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mit råd er helt klart, at du betaler en anden for at gøre de sidste 15% færdig, og får lukket sagen. Forhåbentligt vil det koste under de 4.000 kr. som du får for opgaven.

Denne opgave vil under alle omstændigheder give dig et tab, om ikke andet så i brugt tid, og hvis du bliver ved med at kæmpe for at komme ud af den, spilder du bare endnu mere tid, som du ellers kunne have brugt på andre kunder.

Jeg tror de fleste iværksættere (jeg selv inkl.) har haft den slags opgaver. Det er svært at undgå, men det er pisse irriterende når det sker. Det gælder bare om at komme videre, og begrænse sit tab.

Mvh Carsten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15007
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:02

Kim Bødker:

Jeg har oplyst at jeg desværre ikke kan levere opgave da mine evner ikke rækker til dette, netop da det plugin ikke længere virker. Så hvad gør jeg så? 
Det er vel så mit problem at finde og betale en for at løse opgaven som jeg ikke kan. 

Ja det er desværre dit problem, hvis I har aftalt, at menuen var en del af den færdige hjemmeside...

Kim Bødker:

Hvordan opgøre man hvad kundens tab har været pga den manglende hjemmeside? Altså hjemmesiden er HELT ny, den har aldrig været oprettet, så jeg tænker det er begrænset hvor meget han har mistede på det? 

Jeg har jo som skrevet tidligere ikke bedt ham om at købe et tema og bruge tid på det, det er jo min opgave? 

Følgende er eksempler, så derfor siger jeg ikke, at det er gældende i den konkrete sag. Men kundens tab kan f.eks være

• tabt salg og fortjeneste pga forsinkelse
  • tab pga forudbestilt marketing/kampagner mm
  • tab pga udgifter til andre, som skal færdiggøre opgaven
  • osv

Der kan faktisk laves en del tabsposter, spørgsmålet er blot, om tabet kan dokumenteres. Kan det det i retten, er der overvejende sandsynlighed for, at kunden bliver tilkendt et eller andet beløb. Hvor lille eller stort det er, det er umuligt at sige på forhånd...

Så jeg vil stadig foreslå, at du prøver at finde en løsning, da alene advokatomkostningerne til en retssag, vil blive langt over 20-25.000 kr, såfremt den blot køres som småsag. Dertil kommer så det beløb, som modparten bliver tilkendt, sagsomkostninger, renter mm. Eller sagt på en anden måde, det kan blive helveds dyrt, hvis modparten kender sine rettigheder...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 01:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Trist situation du er kommet i. Jeg vil rigtig gerne prøve at hjælpe dig ud af det - hvis du ikke allerede har fået hjælp andetsteds. Skriv en mail til unicco33(a)gmail.com så kan vi tage en snak om hvad der skal laves, eller hvad der forvolder dig problemer, måske over et skypekald, noget teamviewer, eller telefonisk. 

Angående økonomien skal du ikke tænke på, måske kan jeg hurtigt få dig over på rette spor igen, så gør jeg det gratis :-). Men ellers finder vi ud af det... :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en rigtig træls situation du er kommet i, Kim.

Som andre, vil jeg også gerne tilbyde min hjælp med at få den tekniske del løst, hvis det ikke lykkedes dig. Hvis du næsten er færdig, så kan det nok også klares UB.

Jeg kan kontaktes på storm (a) catalystcode.net

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)