ja den havde jeg godt fundet, uden at blive klogere. Jeg ved hvordan man lægger alm ads ind med HTML men hvordan finder jeg mon ud af at lægge unit links ind - så de matcher siden - ja i det hele taget hvordan skaber man dem og lægger dem ind?
Venlig hilsen John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg ville ikke bruge link-units, de forvirrer meget og er egentlig i direkte konflikt med Google's egne retningslinjer i Panda/Phantom, desuden giver de ikke ret meget. Prøv hellere at optimere dine eksisterende bokse ved at slå til 'gør tilgængelig for målretning' og skriv så en beskrivelse af dine bokse, så annoncører kan gå ind og reklamere specifikt på dem. Det giver en højere værdi pr. klik.
lyder klogt - hvor slår man mon målretning til? Synes ikke at se det i analytic? og så beskrivelse af boksen er vel vanskelig inden man ved præcis hvad der kommer i den?
Venlig hilsen John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Du skriver så om din kanal/annonceblok, hvilken side den vises på, hvilket type indhold osv, fx:
'Annonceblok vises på side om regnskab for begyndere'.
Det gør at annoncører kan se specifikt på dine annonceenheder og det gør at fx regnskabsprogrammer kan annoncere direkte og skrue prisen op fordi det bliver langt mere specifikt og relevant.
Du skriver så om din kanal/annonceblok, hvilken side den vises på, hvilket type indhold osv, fx:
'Annonceblok vises på side om regnskab for begyndere'.
Det gør at annoncører kan se specifikt på dine annonceenheder og det gør at fx regnskabsprogrammer kan annoncere direkte og skrue prisen op fordi det bliver langt mere specifikt og relevant.
testede lige - jeg ved der går lidt tid før den vises, men i dette fald "overwritede" den så de tre eksisterende - så det virker som om det er KUN den der ville være der (eller jeg kunne sikkert lave 3 hvis jeg var sikker på hånden) Overwriter den de eksisterende adsence selv om de ses som opsatte under "lay-out"
(jeg slettede den lige igen til videre, og så er de eksisterende der igen)
vh John Hannover