Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker et godt råd fra en Web-designer og/eller grafiker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på jagt efter et nyt moderne tema til min webshop. Og er interesseret i at høre lidt om hvilken trendenser der er oppe i tiden på det område. Eller er der nogle af jer der har set spændende nye ting, der måske er på vej?

Hvad skal jeg have i mente når jeg kigger efter et nyt tema mht. fx teknik, chechout, opbygning, menuer, farver osv.?

Lige nu kigger jeg på http://themeforest.net/search?utf8=%E2%9C%93&term=&view=list&sort=sales&date=&category=ecommerce%2Fmagento&price_min=&price_max=&sales=&rating_min= for at se om der er nogle nye lækre moderne themes.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 17:06

Du har fat i det rigtige, når du søger på responsive designs. Det er super vigtigt, at de virker mobilt.

Udover det vil jeg klart anbefale, at du søger efter stilrene og simple temaer, som er brugervenlige. Pas også på med for mange tunge effekter. Jeg har selv erfaret, at en langsom webshop, ikke just hiver dankortet op af lommen på mig. Så et lightweight tema er en god vej at gå.

Rent design-mæssigt mener jeg selv, at for mange farver ofte kan virke forvirrende. Hellere have en simpel opbygning af neutrale farver, og så bryde mønsteret med tilbuds-grafik eller andet. Se bl.a. hvad ASOS og Hardcasa gør. 

En sidste ting kunne være, at vælge et fleksibelt tema, hvor du kan rykke rundt på tingene, og ikke er alt for fanget i et fast grid. Det er både dynamisk og spændende, at kunne tilbyde de besøgende nye oplevelser, hver gang de besøger din shop.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:19

Hej Jimmy 

Du skal selvfølgelig tænke i repsonsive og brugervenlige baner, dette er alphaomega anno 2015. 

I forhold til design og farver skal du tænke baglæns. Farver og design skal styres af hvilke produkt, samt hvilken målgruppe du henvender dig til. Chancen for at du rammer plet overfor målgruppen blot ved at tænke på hvilket design der passer bedst ift. dine egne præferencer er typisk meget begrænset. 

Lav evt. en markedsanalyse hos målgruppen. Her kan du bruge teamernes demosites. Dette har jeg i hvertfald haft stor succes med på vegne af flere kunder. 

Held og lykke med din webshop :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 20:59

Mange tak for nogle gode inputs.

Mikael:
En sidste ting kunne være, at vælge et fleksibelt tema, hvor du kan rykke rundt på tingene, og ikke er alt for fanget i et fast grid. Det er både dynamisk og spændende, at kunne tilbyde de besøgende nye oplevelser, hver gang de besøger din shop.

Lyder spændende. Kan du forklare lidt mere om det, er det noget automatiseret noget hvor der skiftes mellem nogle faste layouts ved hvert besøg?

Simon Børsting Sørensen :
Lav evt. en markedsanalyse hos målgruppen. Her kan du bruge teamernes demosites. Dette har jeg i hvertfald haft stor succes med på vegne af flere kunder. 

Det er en god tanke, det vil jeg prøve at bruge vores Facebook gruppe til. Vi må se om der er nogle der gider bruge noget tid på det. 
Eller hvordan fik du folk til at deltage i en undersøgelse? Skal der være en gulerod?
Hvor mange testsider havde de at vurdere imellem?

Vh Jimmy 

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)