Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg vil starte en Butik .

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været i banken i dag, med min etableringsbuget,,,,, men banken mente ikke jeg havde skrevet nok beløb på det ,kom op i en million og 30.

Jeg vil gerne starte en brudeforretning, eller jeg har fået cvr nr og jeg har købt hjemme side , og nogle kjoler til butikken som kommer til at være hjemme ved os selv. nå nok om det.

jeg fik af vide jeg skaulle gå hjem og finde ud af hvormeget jeg ville kunne tjene og hvad kunderne skulle betale også vidre.alså et drift buget.men jeg er helt grøn med det , og ville høre jer om i kan hjælpe med, hvem jeg skal snakke med ,er det en revisor, eller hva.jeg har snakked med vækst hus østjylland .og skal have dem med på banen .

med venlig hilsen gitlo

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:36

Vil anbefale dig at kontakte en revisor.
- men du kan også selv prøve dig frem.

Mvh. Karsten

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:00

hej gitlo

det er altid en god ide at starte med at snakke med dit lokale væksthus - de kan formentlig også henvise dig til en revisor og også hjælpe dig med at lave driftsbudgetter, likviditetsbudgetter og andet sjov, som banken måtte være interesseret i. Smilehvis du har mod på det selv, kan du også kigge på fx www.evu.dk, som har udarbejdet budgetmodeller specifikt til dit behov...

good luck og bedste hilsner

Anders

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:07

Jeg ville også kontakte en revisor, du vil nok få brug for en under alle omstændigheder. Men du kan jo starte med at kigge her: http://www.startvaekst.dk/Etableringsbudget - så har du en idé om hvad der kræves. Kig også på de andre budgetter på siden.

Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 14:28

Hej Karsten tusinde tak for svaret det vil jeg gøre.

Mvh Gitlo

Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 14:29

Hej Anders tusinde tak for svaret ,det kan jeg godt bruge til noget

Mvh Gitlo

Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 14:31

Tusind tak for svaret ,