Jeg er en pige på 17år der gerne vil være iværksætter og jeg har brug for alt den hjælp jeg kan få til at finde ud af hvordan jeg starter op. Derfor søger jeg nogen med erfaring der kan fortælle mig hvordan de selv startede op, og evt. kunne hjælpe mig igang og fortælle mig alt hvad bør vide.
Jeg har læst frem og tilbage på internettet og jeg har læst en masse artikler om unge iværksættere der har opnået stor succes og store virksomheder, og det har inspireret mig endnu mere. Jeg ved at det kræver mere end bare at købe ting og sælge over en facebook-side, derfor er jeg åben overfor alle de erfaringer andre kan fortælle om og alt den hjælp i kan tilbyde :-)
Hej. Er du helt ny i dette ville jeg fundet ut ville lokale iverksetter foreninger der findes i ditt lokale område og meldt meg ind. Amino er et meget godt sted men det er også fint å kunne ha en diskusjon direkte med mennesker der har erfaringer de kan dele med deg. Og så ville jeg oppsøkt kommunen og fått alle de nødvendige papirer. Og derefter er det jo viktig at vite hva du vil som iverksetter. Det er meget lettere å overvinde litt motgang som alle iverksettere har når de starter om du ved hvor du vil. Også i disse tilfeller hjelper det at være med i en lokal iverksetterforening der det findes masse mennesker som har opplevd det samme. Og til slutt er det vigtig at ha en plan og bli ved den. Husk også at ikke give opp. Det er vel den vigtigste egenskap en iverksetter besidder.
Jeg har læst frem og tilbage på internettet og jeg har læst en masse artikler om unge iværksættere der har opnået stor succes og store virksomheder, og det har inspireret mig endnu mere.
Pas nu på med ikke at blive helt forblændet af hvad du læser, langt de fleste iværksættere opnår aldrig nogen succes eller tjener kassen. Er ked af at sige det men det er altså lidt naivt hvis du tror at det bare kræver man køber nogle ting og sælger dem over nettet. Det kræver langt mere end det for at få succes.
Amino er fyldt med gode råd og erfaringer. Brug søgefunktionen på sitet - tonsvis af andre, har spurgt om det samme som dig. Tag nogle timer, og læs en masse tråde igennem. Det giver super meget.
Jeg har læst frem og tilbage på internettet og jeg har læst en masse artikler om unge iværksættere der har opnået stor succes og store virksomheder, og det har inspireret mig endnu mere.
Pas nu på med ikke at blive helt forblændet af hvad du læser, langt de fleste iværksættere opnår aldrig nogen succes eller tjener kassen. Er ked af at sige det men det er altså lidt naivt hvis du tror at det bare kræver man køber nogle ting og sælger dem over nettet. Det kræver langt mere end det for at få succes.
Ravn
Det er jo netop det som hun skriver? - At hun udemærket ved, at det kræver mere end det..
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!