Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Freelancer - Hvor står der links ikke må bruges ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Selvom jeg egentlig hellere vil have smidt min opgave under "Jeg søger et tilbud..." grundet jeg syntes det er nemmere, hurtigere og bedre brugte jeg Amino Freelancer som man rigtigt skal ... 

Nu ser jeg min opgave er lagt online, men med "[URL er blevet fjernet]" og en linje tekst fjernet - Hvor pokker står der at man ikke må tilføje links henne ?

 - Linket var til en Amino tråd der super godt forklarede præcis hvad jeg ønsker mig, samt også pris område, hvilket blandt andet betyder at der kommer bud over min ønskede pris. 

Syntes intet jeg kan finde omkring at dette skulle være "ulovligt", men hvis det er gemt et sted finder jeg da kun Freelancer endnu dårligere til små design opgaver kontra en forum tråd.

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Vi er glade for, at du bruger Amino Freelancer.

Linket er ikke skjult for de som kan byde på opgaven, dvs. Amino PLUS-freelancerne. Derudover kan det ses af alle freelancere, indtil opgaven har fået tre bud og derefter låses for gratis-medlemmer.

Vi har indført denne regel, da rigtigt mange opgaveudbydere blev kontaktet af freelancere udenom Amino, hvis der linkedes til f.eks. firmaets hjemmeside. Det var både vi, udbyderne og andre freelancere trætte af.

Mvh Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes så at det er træls, at hvis man har budt på opgaven, at man ikke kan se links...(Som ikke-pluds-medlem)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)