Jeg har hørt noget om at en DNS-Server er noget som man kan lave på sit webhotel, sådan man har to hjemmesider på det samme webhotel. Er det rigtigt?
Nå, jeg købte så en DNS-Server i håb om at jeg vil kunne lave en hjemmeside mere. UnoEuro sendte mig en mail om at jeg vil modtage en anden mail fra DK Hostmaster inden længe, og hvis ikke skulle jeg kontakte dem.
Jeg ventede i ca. 1 uge på mailen, men den kom ikke. Så jeg sendte en mail til DK Hostmaster, men de svare selvfølgelig ikke... :-/
De fleste gode hosting udbydere tillader dig at lave to 'sites' på samme hotel, herefter skal du bare pege DNS for begge domain navne på samme server og så viser den de forskellige sites, du burde ikke behøve købe en dns server.
umiddelbart via deres hjemmeside 'forsiden' en af featuresne på 'Bronze Suite' er Ubegrænset trafik og domæner Det ville jeg klart tænke betyder at du blot opretter et domain i dit control panel og så efterfølgende peger det over på din servers ip på samme måde som dit hoved domaine, jeg har dog ikke benytte unoeuros controlpanel personligt.