Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pressemeddelelse - Erfaring og proces

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg går og overvejer at sende en pressemeddelelse ud til den danske presse. Har læst en del her på Amino, ang. erfaringer og guides, men tror alligevel jeg har brug for assistance - bla. en pro til at lave selve pressemeddelelsen for mig.

Kan godt læse mig til at den ikke må lugte for meget af reklame, og ham jeg har kig på her fra Amino udformer kun pressemeddelelsen og jeg selv skal stå for selve udsendelsen.

Hvad er jeres erfaringer med pressemeddelelser, har det givet noget, altså har I fået noget omtale?

Hvad har I tænkt med hensyn til udsendelsestidspunktet? Noget der er bedre end andet? (Jeg tænker jo lige nu med hensyn til agurketid)

Har I brugt en professionel (I må gerne anbefale) til arbejdet eller har I selv stået for det hele?

Hvad har I brugt til selve udvælgelsen, altså hvilken medier/presse har I valgt?

Hvilken værktøjer har I brugt? Kan se der er noget der hedder pressesystemet.dk. På Amino Download er der en fin liste med eksempler/skabeloner på pressemeddelelser, men de fejler desværre ved download. http://www.amino.dk/media/g/pressemeddelelser/default.aspx 

Hvordan foregår selve udsendelsen? Altså hvordan er mailen/teksten sat op, billeder, links mv.? Eller hvordan gøres det med et system som pressesystemet.dk?

Og ellers må I meget gerne bidrage med alt hvad der ellers lige kan være i forbindelse med udsendelse af pressemeddelelser.

Vh Jimmy - og fortsat god sommer til jer alle

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogle der har lidt de vil dele?

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)