Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fratræk af udlandsrejse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ved virksomhed

Jeg er klar over at lovgivningen skal og bør være streng - blot fordi man har et CVR nr. skal man ikke kunne få rabat på sin ferierejse.

- omvendt er der jo også for nogle et reelt behov. Hvad er de konkrete krav for at kunne få en rejse godkendt som udgift...

- på hvilken måde skal sådan et møde/kongress/ eller lignende være, for at det lever op til kravene. 

- er der max antal/beløb pr år?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:03

Der er ingen præcis facitliste - rejsen må ikke indeholde private elementer som betales af firmaet. Er det en rejse alene for møde/kongres eller lignende, og du kan dokumentere det (gem aftalebrev/entre til konkres  - møde plan) så er der fradrag og der er intet max beløb per år, ud over, at formålet hele tiden skal være at skabe overskud, og sker det aldrig, kan det går ud over fradragene.

Indeholder rejsen f-eks. en ekstra dag til fornøjelse, må du selv betale hotel og mad for sådan en dag - KUN de helt rene firmabetingede dage og ture kan fradrages. Husk der normalt ikke er moms på rejser

Læs evt min E.bog om FRADRAG HER hvor rejser er meget mere detaljeret gennemgået

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

superBig Smile vil købe bog vedr. fradrag og IVS bogen senere på måneden når jeg går igang. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)