Hej med Jer! Vi lige fået vores hjemmeside (www.enjoysport.dk) op at køre nu mangler vi bare gæster.... Vi sælger sportsudstyr til den nye sportsgren Qianball og andre mere kendte sportsgerene. Derudover forhandler vi Jako sportstøj. Håber I har nogle guldkorn som vi kan bruge til at øge kendskabet til siden! På forhånd tak Anders Enjoysport - det gør vi!
|
Jeg troede Danaweb var et highend firma...
Prøv at se din side i højopløsning - baggrunden skaleres ikke og det ser ikke så pænt ud.
Du har ingen H1,2,3 tags på.
Google får flg. med når de indexere dine sider:
var ver='3.0.2'
var m1=new Object
m1.name='m1'
m1.fnm='menu_m1'
if(!window.lastm||window.lastmwindow.location.href.lastIndexOf("/")) {sepCh = "\\" ;} else {sepCh = "/" ;}
absPath=window.location.href.substring(0,window.location.href.lastIndexOf(sepCh)+1)}
m1.v61=0
m1.v02=m1.v23
document.write("
Det udgør faktisk næsten 50% af det der indexeres på alle dine sider.
De hvide "buer" der går ind til selve indholdssiden kunne måske laves med en skyggeeffekt på, eller ihvertfald forsøges lavet lidt pænere end de er nu hvor der f.eks. er en fejl i den ene bue og de virker lidt "firkantede" i buerne.
Når man vil bestille et produkt under tennis/badminton ryger man til en editor side og skal logge ind i danawebs editor (forkert links på produkter).
Bestilling via link til en kontaktformular vil jeg godt stille mig lidt tvivlsomt ved.
Profilsiden virker ikke helt gennemført?
Derudover så tror jeg den står på en omgang adwordskampagne og måske noget optimering af tekst indhold på siderne i forhold til de udvalgte søgeord til organiske besøgende - Men til det vil jeg anbefale dig deMib eller Thomas Rosenstand.