Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver vores nye hjemmeside mere kendt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer!

Vi lige fået vores hjemmeside (www.enjoysport.dk) op at køre nu mangler vi bare gæster....

Vi sælger sportsudstyr til den nye sportsgren Qianball og andre mere kendte sportsgerene. Derudover forhandler vi Jako sportstøj.

Håber I har nogle guldkorn som vi kan bruge til at øge kendskabet til siden!

På forhånd tak

Anders

Enjoysport - det gør vi!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:27

Jeg troede Danaweb var et highend firma...

Prøv at se din side i højopløsning - baggrunden skaleres ikke og det ser ikke så pænt ud.

Du har ingen H1,2,3 tags på.

Google får flg. med når de indexere dine sider:

var ver='3.0.2'
var m1=new Object
m1.name='m1'
m1.fnm='menu_m1'
if(!window.lastm||window.lastmwindow.location.href.lastIndexOf("/")) {sepCh = "\\" ;} else {sepCh = "/" ;}
absPath=window.location.href.substring(0,window.location.href.lastIndexOf(sepCh)+1)}
m1.v61=0
m1.v02=m1.v23
document.write("

Det udgør faktisk næsten 50% af det der indexeres på alle dine sider.

De hvide "buer" der går ind til selve indholdssiden kunne måske laves med en skyggeeffekt på, eller ihvertfald forsøges lavet lidt pænere end de er nu hvor der f.eks. er en fejl i den ene bue og de virker lidt "firkantede" i buerne.

Når man vil bestille et produkt under tennis/badminton ryger man til en editor side og skal logge ind i danawebs editor (forkert links på produkter).
Bestilling via link til en kontaktformular vil jeg godt stille mig lidt tvivlsomt ved.

Profilsiden virker ikke helt gennemført?

Derudover så tror jeg den står på en omgang adwordskampagne og måske noget optimering af tekst indhold på siderne i forhold til de udvalgte søgeord til organiske besøgende - Men til det vil jeg anbefale dig deMib eller Thomas Rosenstand.

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:22
Ja, og så kig lige på KB størrelsen af billederne! Det er fuld opløsningsbilleder, der blot er skaleret ned... Det tog min 15 megabit forbindelse 11 sek, at hente Qainball siden ned. De skal komprimeres og skæres til i den rigtige størrelse.
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:17

siden tog og tager også en evighed for mig at loade....

men selve designet er jo fint... det er bare koden du skal have på plads...

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 09:39
Skynd dig at omdøbe jeres RODEBUTIK til UDSALG, TILBUD ell. lign..
Guldkornet er vist søgemaskine optimering...:-) og det er en lang historie der garanteret er andre der kan vejlede om herinde...
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 20:55

For at svare på dit oprindelige spørgsmål (selvom alle andre kommentarer er meget relevante), så gør du det blandt andet ved at skrive et sted som her og have dit link med.

Andre ideer kan være at afholde nogle konkurrencer på de mange konkurrence sites der findes online. Det vil helt sikkert kunne trække en del besøgende til jeres side og så er der naturligvis også muligheden for at forsøge at skabe kontakt til sportsforeninger og diverse online fora indenfor de sportsgrene i sælger udstyr til.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:06

Hej og tak for alle jeres tilbage meldinger!

Jeg nu gået igang med at forbedre de ting I har forslået!

Mange tak

Anders Risbjerg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)