Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed - noget for dig? - Nordjylland!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Sagen er den, at jeg er en ung pige der rigtig gerne vil starte eget firma. Jeg har erfaring inden for salg og service, samt bogføring og regnskab. Jeg har rigtig mange gode idéer til en virksomhed, men jeg søger nogen som går rundt med samme følelse i maven "hvad skal jeg vælge og hvad har jeg lyst til". Jeg har haft en idé med tøj. Selv at designe tøj, som er præcis som de unge ønsker. Her skal prisen være, så de unge kan købe tøjet, og ikke skal spare op i hundrede år. Kvaliteten skal være god, men ikke så god, at tøjet skal koste over 1000 kr - en god kvalitet som holder længe, men som også kan købes til billige penge. (her tænker jeg kvalitet som f.eks. H&M osv).

Hvis man skal starte sit eget tøj mærke, så skal man også have fat på en der kan designe tøj - her behøver man ikke være uddannet, men være god indenfor faget. Derudover skal man jo også have fat på en producent, som ikke behøver at lave store partier til at starte med.

Opstart af firma skal ikke være omkostningsfuldt i forhold til økonomi. Det skal være så omkostningsfrit som muligt, og derfor mangler jeg idéer, og evt. nogen der vil være med på en god idé :-)

Jeg er åben overfor stort set alt, og da min primære erfaring er indenfor salg og service - her under også kunderådgivning samt regnskab, så synes jeg også viften er meget bred.

Rigtig god dag til jer alle:-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)