Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører - hvad? var? hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hedder Sebastian Alexander Jørgensen og er ung energirig nyudklækket student med en drøm om at starte min egen virksomhed

Drømme er at starte en webshop for at finde ud af om det her virkelig er mig, problemet ligger i at jeg ingen erfaring har med at kontakte en leverandør og har faktisk ikke rigtigt nogen ide om hvordan jeg ved om det egentlig er en leverandør, fx så har jeg haft tankerne om at sælge Ralph Laurens skjorter, men aner simpelthen ikke hvem jeg skal kontakte for at få fat i sådan nogle. 
     Jeg har gået med tanken om at kontakte dem via deres kontakt funktion på deres hjemmeside, men har også haft tanken om fx at kontakte Kaufmann, som sælger sådanne skjorter, men ved bare ikke om Kaufmann er en leverandør af Ralph Laurens eller om de kun sælger B2C eller om de gerne vil sælge B2B
Håber der er nogle, som kan hjælpe mig videre mod min drøm! 
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:03

Heeejsa

Klasse med ideen om at blive selvstændig👍👍

Nu det ikke for at dræbe din ide med Ralph men det er næsten umuligt at få fat i da dem som har argenturet i Dk kun vil sælge til store webshops, da der ellers vil være for mange "små" fisk som dumper priserne

Kaufmann vil ikke sælge dig billige vare / de sælger til detail

Du skal ha fat i nogen som sælger parallel import, men igen næsten umuligt da de kræver du køber for store beløb.

Find på en ide som ikke er malket i forvejen.

Giv den gasss.

De bedste hilsner

Christian

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:06

Mange tak, havde det nok lidt på fornemmelsen! så meget godt lige at få det bekræftet.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 13:23

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)