Hej kreative Amino´er Hjælp mig med at finde det rette firmanavn og dotcom domæne. Jeg skal igang med at lave lidt om i min virksomhed struktur, og vil derfor også skifte navn. Indtil videre har min virksomhed heddet A2B Communication, hvilket er fint og beskrivende, men det er meget langt, og ikke så fikst ifht et godt domæne navn. desuden er der også en del andre virksomheder rundt om på kloden der hedder det, så nu går jeg med tanker om at lave et helt nyt firmanavn der ligger godt i munden, og som egentlig ikke har nogen betydning, andet end det som jeg i fremtiden vil brande det til. Min virksomhed udviklinger webværktøjer der forbinder folk, eller kommunikere imellem folk på nettet. En vigtig detalje er at det pågældende navn, skal være ledigt som et dotcom domæne. Eller hvad?
|
Jeg vil da godt prøve.
Har skrevet alt hvad der falder mig ind og alle navne er bestemt ikke lige gode :-) Har desuden ikke undersøgt om domænerne er ledige.
kaboom.com
katjav.com
boombang.com
wullibulli.com
wubwub.com
wuuub.com
hooola.com
Indrømmet, kreativ er jeg ikke men vender nu alligevel tilbage så snart hovedet finder på mere.