Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grillsmagen.dk - Feedback, tak.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres forslag, jeg vil forsøge at svare alle ;)

Kenneth > Jeg kommer aldrig til at kunne konkurrere med supermarkederne på priser. Det som jeg så mener er min force, er at jeg forhandler en anden og bedre kvalitet af produkter end de gør. Udover det, så får du også til at stille alle de spørgsmål du lyster, og istedet for at det er en medarbejder som ikke aner noget om produktet, så kan man trække på min erfaring.

1) Jeg må se om jeg kan finde et theme, som passer bedre til det jeg sælger. Det er jo Shopify, så jeg er lidt bundet af at finde et eksisterende theme, og jeg vil helst ikke væk fra Shopify.

2) Det må jeg se om jeg kan på Shopify.

3) Et større udvalg kræver mere salg. Pt. Har jeg holdt mig til at hive de populære produkter hjem, da det kræver en vis investering at importere fra USA. De danske importører har mildest talt et skuffende udvalg. Men udover det, så er det nogle gode ideer du kommer med, ingen tvivl om det.

4) Jeg prøvede at have ingredienserne på siden, men vores konvertering steg faktisk da jeg tog dem af. Men udover det, så forhandler jeg glutenfri og sukkerfri produkter, så jeg kunne selvfølgelig godt sætte den del på siden.

5) Jeg må prøve at gå mere i dybden med Shopify, og se hvad det kan. Det kan være lidt overvældende, men så må det jo bare tage det længere tid.

Mange tak for dit input, det sætter jeg stor pris på. Og skriv endelig, hvis du mener du har mere at bidrage med, da man jo aldrig holder op med at udvikle på en shop :)

Alexander > Det er bare det som designeren har valgt at gøre. Det havde jeg ingen indflydelse på, og designeren er siden da forsvundet fra nettet.

Matias > Du kan skrive på info@grillsmagen.dk

Marina > Du må gerne sende nogle priser til info@grillsmagen.dk  - tak :)

Per > Yderst smagfuldt navn ;) Jeg ved ikke om jeg kan fjerne "Powered by Shopify", da det er et Shopify-designet theme. Mht. Farverne som du og andre nævner, så er det noget jeg vil begynde at rode med :)

Tak for al jeres input ;)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per, 

Spændende shop. Det tror jeg nok der skal være noget potentiale i Smile 

Siden loader hurtigt, hvilket er rigtig godt. Dog synes jeg du skal lave nogle mere detaljeret produktbeskrivelser. Både for at give kunden en bedre oplevelse og for at søgemaskineoptimere dine varer. 

Jeg ville også arbejde lidt med farverne i headeren. Jeg synes ikke at farverne i logoet og den blå baggrund spiller så godt sammen. 

Og så savner jeg også en "om os" side. 

Jeg håber min feedback kan bruges.

Mvh.
Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)