Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer søges vedr. afstand mellem bopæl og virksomhed.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg overvejer kraftigt at blive selvstændig og har mulighed for et generationsskifte.

Det store spørgsmål er så om jeg vil komme til at fortryde at virksomheden ligge ca. 40 min fra min bopæl.

Er der nogle som har erfaringer med dette?

På forhånd tak :)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erfaring med hvad? At skulle køre 40 minutter for at komme på arbejde?
Det tror jeg, at de fleste har prøvet (og overlevet) Wink

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 14. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:14

Det var nu mere tænkt at det jo ikke er 37 timers job at være selvstændig samt der er et stykke at kører hvis nu der skulle komme noget uventet?

Kan godt se spørgsmålet måske virker lidt dumt men kørere selv en lille time i dag men er stadig bare et 37 timers job :)

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:05

Jeg kan kun anbefale at du altid har min. 20 min. transport imellem arbejde og bopæl

Umiddelbart har jeg selv måtte sande flere gange at nåår jeg kun har 5 min. imellem, så når jeg ikke at "afklimatisere" inden jeg er hjemme og der er isært slemt som selvstændig.  Når du træder ind af døren så har du ikke ro i hovedet og er derfor ikke "klar" til at være på overfor familien.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:28

prutfisen:

Jeg kan kun anbefale at du altid har min. 20 min. transport imellem arbejde og bopæl

Umiddelbart har jeg selv måtte sande flere gange at nåår jeg kun har 5 min. imellem, så når jeg ikke at "afklimatisere" inden jeg er hjemme og der er isært slemt som selvstændig.  Når du træder ind af døren så har du ikke ro i hovedet og er derfor ikke "klar" til at være på overfor familien.

Ja, for os virker det super at bo på arbejdspladsen, men det har da rigtig meget at sige, hvad arbejdet drejer sig om og om man har mindre børn osv.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:22

Hej S.F

S.F:
det jo ikke er 37 timers job at være selvstændig

Nix, det er nok nærmere det dobbelte for de fleste selvstændige Big Smile

At have 40 min på arbejde er ikke så slemt, mange bruger meget mere tid på transport.

//Kim

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 14:11

Det bunder nok i god planlægning :)
Og så lidt afhængigt af, om det er et job, hvor du har brug for at kunne møde op i en helvedes fart.

Men som der også er skrevet, kan det være nogle gode 3 kvarter. Til lige at tømme hovedet. - Før og efter arbejde :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)