Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomhed som laver/udvikler websites i Aarhus og omegn?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg søger en virksomhed, som kan udvikle en hjemmeside til et nyt projekt jeg har på tegnebrættet.

Prisen er ikke relevant, jeg er mest interesseret i et møde, hvor vi kan gå det hele igennem.
Projektet/idéen er ret ny og ikke 100% færdig, så der vil være brug for sparring og videreudvikling løbende.

Hjemmesiden skal være meget simpel og kun indeholde nogenlunde følgende:
- Profiler / Facebook log-in
- Mulighed for at oprette private-grupper + invitere venner
- Mulighed for at poste og chatte i de private-grupper

Ved ikke om det skal laves helt fra bunden, eller om det kan kodes direkte oven på wordpress – de ved nok bedst, hvad der er smartest :)

Jeg er bosat i Aarhus, nogen som har nogle bud på de bedste website-magere her i omegn?

Med venlig hilsen
Nicklas

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:39

Hej Nicklas.

Du får svært ved at få nogen til at hjælpe dig, hvis du ikke har gang i forretningen.

Køb dig til en billig hjemmeside, hvor du beviser at konceptet holder. Derefter bliver det meget nemmere at få hjælp.

Det er ikke ideen til hjemmesiden men den resultatorienterede iværksætter, der er penge værd.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:59

Hej GrN,

Mange tak for svar, jeg må se om jeg kan finde nogen, som så kan lave en billig udgave først så.

Tak igen og tak for rådet.

/Nicklas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)