Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til iPhone reparations domæne belønnes!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Marwe du har tydeligvis også fuldstændig misforstået konceptet.

Lad mig beskrive for dig hvad Amino går ud på:

"Amino er Danmarks største iværksætterportal, hvor mere end 200.000 forskellige iværksættere og erhvervsdrivende mødes, for at debatere iværksætteri, søge information, HJÆLPE og VEJLEDE hinanden, freelancearbejde, købe og sælge virksomheder, finde nye lokaler, søge bestyrelsesmedlemmer, bestyrelsesposter og meget meget mere."

Oprindeligt var dette en tråd oprettet, der skulle give råd og inspiration til et nyt domænenavn.... Dine eksempler holder ikke vand i dette tilfælde, da der ikke var tale om en vare eller serviceydelse der blev bestilt, som man så kunne byde ind på og måske skaffe billigere et sted og dermed få profit. Et sådan scenarie ville være helt almindelig salg og til det findes der andre steder her på sitet hvor sådanne opgaver kan ligges i udbud.

Håber det kan give lidt afklaring på hvordan man med moralen i behold, kan bruge denne portal, både til salg og fortjeneste, samt hjælp og vejledning.

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:25

Iprepaired. :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:29

Jeg tror ikke jeg har misforstået konceptet - jeg synes bare du overreagerer på en gut som har lavet en fejl og som har rettet op på det igen.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)