Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger iPhone reservedele leverandør

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg søger en leverandør, der kan skaffe iPhone reservedele i kvaliteten original og/eller OEM.

Derudover søger jeg også en leverandør af panserglad, der ligeledes skal være af høj kvalitet.

Håber at høre fra jer!

MVH

Simon Sejer Hansen

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste måde du kan få originale dele er ved at købe dem direkte fra Apple som Apple Premium forhandler, færdig slut.

Apple Premium forhandlere MÅ IKKE sælge reservedele videre som løs salg, så du vil kun kunne få OEM / uoriginale dele med mindre du køber nye iPhones, iPad osv og skiller dem af for at bruge de dele

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er fuldstændig rigtigt, at Apple forhandlere og reservedelsproducenter ikke må sælge reservedelene videre, men dette forekommer dog illegalt nogle steder.

Derudover er der rigtig mange personer, der tjener deres penge på at købe originale iPhones og derefter sælge reservedelene..

Det eneste jeg står og mangler er den kontakt til disse personer, der forhandler disse originale reservedele..

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg har en kontakt til en koreansk virksomhed som fremstiller højkvalitets panserglas. Kontakt mig på tlf 33477227 eller mail info@kotra.dk

Mvh

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Skriv til os på info@mobil-reservedele.dk jeg er sikker på vi kan hjælpe dig med at få billige reservedele og panserglas 

Hilsen dennis / mobil-reservedele.dk 

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Smid mig lige en besked :)

Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Fra  RJelektronik Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg kan godt skaffe det du skal bruge. Se min hjemmeside RJelektronik.dk. Den er under opbygning men skriv hvad du mangler.

mvh

Robert fra RJelektronik

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

skriv til mig på mail magnus@gadget-world.dk hvad du skal bruge så finder jeg en god pris :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ta fat Iphonerepair.dk - så får du den bedste kvalitet :-)

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)