Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vælg af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 59
Fra  B-engel Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt at spørgsmålet tit dukker op, men jeg har lidt brug for at høre jeres erfaringer. Jeg leder efter en shop som evt har templates, altså design som stort set er færdig lavet hvor man kan "nøjes" med at oprette sine varer.

Samtidig skal den være nemt og overskueligt, gode til Seo, Google analytics osv. Og der skal være mulighed for at oprette mobilepay erhverv-

Vil gerne høre jeres anbefalinger

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:37

Min hjemmeside, hvor man kan finde a-kasse priser

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 13:38

Du må gerne sende mig en mail til info@jobberway.com . Er lige blevet færdig med en og kan lave en ligne til dig for en god pris.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartsmoke.dk Skrevet kl. 14:56

Som det allerede er nævnt, er WooCommerce et ganske glimrende bud ud fra de (minimale) krav du lister. Men andre shopsystemer, som eks. Dandomain, Prestashop eller evt. Magento kan også være fornuftige bud, afhængig af, hvad dine krav, udover det du allerede har anført, måtte være.

Du bør både kigge lidt på, hvor stor en shop (hvor mange produkter og hvor mange besøgende) du forventer at få og i hvor høj grad, at du har brug for support på shopløsningen.

Hvis integration med økonomisystem er noget, du har behov for, er det også noget du bør undersøge inden du vælger løsning.

God fornøjelse :-)

Mangler du en e cigaret, så kig på Smartsmoke.dk

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 17:17

Hej Sina

Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi installere gerne en prestashop gratis for dig (kræves ingen kode erfaring), så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-). 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:50

Sina Samsøe:
Jeg leder efter en shop som evt har templates, altså design som stort set er færdig lavet hvor man kan "nøjes" med at oprette sine varer.

Hej.

Det du søger findes ikke. Templates bliver altid installeret efter at shoppen er blevet installeret. Men du kan sikkert få en eller anden til at installere det hele for dig når du har fundet ud af hvilket shopsystem du vil bruge og hvilket Template du ønsker. Jeg vil helt klart anbefale dig Prestashop med et passende Theme til.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)